
بازنشستگان با عیدی خود چه اقلامی می توانند بخرند؟ + اینفوگرافیک
|
براساس اعلام دولت، عیدی کارمندان و بازنشستگان ۲.۵ میلیون تومان خواهد بود. معمولا سازمان تأمین اجتماعی نیز همین میزان عیدی را برای بازنشستگان خود در نظر میگیرد. حالا با این پول چقدر میتوان کالای اساسی مورد نیاز یک خانوار ۳ الی ۴ نفره را تهیه کرد؟
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- شهباز شریف: موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است
- آجرلو: بازرسی از تاسیسات هستهای آسیبدیده انجام نمیشود
- ورود موج جدید بارشی از سمت شمال غرب کشور
- ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی
- ۶۷ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
- پنجره نقلوانتقالاتی استقلال تا پایان هفته باز میشود؟
- تحریمهای جدید آمریکا علیه کوبا
- هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با ترفند بهروزرسانی کارت خوان
- فیش حقوقی بازنشستگان و مستمریبگیران در دسترس قرار گرفت
- جزئیات اقتصادی تفاهمنامه ایران و آمریکا
اضلاچراعیدی میدید ندید بهتره خیلی بهتره یموقع نقدینگی بالا میره وتورم ایجاد میشه تورم اونوقت مابااین پول ها ازخدا غافل میشیم .
من یک زن هستم شوهرم به رحمت خدارفت الان بایک پسرم زندگی میکنیم من بااین عیدی حقوق چیکارکنم خدایا لباس پسرم بخرم یخچالم خالی برنج نون میوه که هیچی مسولین شما ۱۰ملیون بدین دست زنتون برن خرید ببینین چیزی میتونند برای یک مابخرن به ماکه ۳میلون دادین من چکنم خدا خودش به دادم برسه اسم دارم فشارخون قنده خون همه این بیماریها ا ز عصابه نکونید اگه دل دارین دلسوز این ملت خوبتون باشین
در آخر تجارت نیوز عزیز ذکر این مسئله در کنار گفته های قبلی هم خالی از لطف نیست.
قبلا یارانه اوایل ماه پرداخت میشد. بعد شد دهم ماه.بعد شد بیستم ماه.حالا هم سیام ماه..بفرمایید که ما ملت ایران اصلا نمیدانیم که با این ترفند یکماه یارانه کل ملت را به جیب زدین.
انشاالله جهت راحتی مرگتان هزینه کنید
به این راحتی یکماه یارانه ۸۵ میلیون ایرانی خورده شد
در آخر تجارت نیوز عزیز ذکر این مسئله در کنار گفته های قبلی هم خالی از لطف نیست.
قبلا یارانه اوایل ماه پرداخت میشد. بعد شد دهم ماه.بعد شد بیستم ماه.حالا هم سیام ماه..بفرمایید که ما ملت ایران اصلا نمیدانیم که با این ترفند یکماه یارانه کل ملت را به جیب زدین.
انشاالله جهت راحتی مرگتان هزینه کنید
به این راحتی یکماه یارانه ۸۵ میلیون ایرانی خورده شد
یک آبمیوه و یک کیک به جهت زنده ماندن دانش آموز در مدرسه با احتساب سرویس. لوازمالتحریر.خودیاری.فقط حدود چهار میلیون تومان هزینه میشود حالا یک دانشجو هم اضافه کنید.حداقل هر ماه هشت میلیون.یک بازنشسته
حقوقش چقدر است .تجارت نیوز عزیز ادامه اش را خودتان اضافه کنید.
یک آبمیوه و یک کیک به جهت زنده ماندن دانش آموز در مدرسه با احتساب سرویس. لوازمالتحریر.خودیاری.فقط حدود چهار میلیون تومان هزینه میشود حالا یک دانشجو هم اضافه کنید.حداقل هر ماه هشت میلیون.یک بازنشسته
حقوقش چقدر است .تجارت نیوز عزیز ادامه اش را خودتان اضافه کنید.
عمری خدمت کن تا در دوران پیری آرزوی مرگ کنی این جمله یعنی مرگ یک سیستم بعد از عمری خدمت منتظر خدمات گردشگری رایگان به همراه خوانواده بودیم تا از ایرانگردی لذت ببریم حالا با این وضع و بیماری سراغ کار هستیم تا زنده بمانیم.به هرجا جهت کار میروم میگویند حاجی جان من چطور بگویم که جنابعالی با این وصف شغلی که قبلا داشتید زمین و ظرف بشور.یا چای بیاور..
و اینطور هست که کار هم نمیدهند.شاید مهاجرت آسان باشد و در کشوری ناشناس کاری دادند.
عمری خدمت کن تا در دوران پیری آرزوی مرگ کنی این جمله یعنی مرگ یک سیستم بعد از عمری خدمت منتظر خدمات گردشگری رایگان به همراه خوانواده بودیم تا از ایرانگردی لذت ببریم حالا با این وضع و بیماری سراغ کار هستیم تا زنده بمانیم.به هرجا جهت کار میروم میگویند حاجی جان من چطور بگویم که جنابعالی با این وصف شغلی که قبلا داشتید زمین و ظرف بشور.یا چای بیاور..
و اینطور هست که کار هم نمیدهند.شاید مهاجرت آسان باشد و در کشوری ناشناس کاری دادند.
سلام، اگر عید را حذف کنند،بهتر است، چون ایام قبل وبعد از عید برای همه شده یک معضل،از هزینه های سرسام آور گرفته تا اتلاف وقت و درگیریهای احتمالی افراد خانواده، منت دولت هم برای پرداخت عیدی از سر ملت کم میشود
سلام، اگر عید را حذف کنند،بهتر است، چون ایام قبل وبعد از عید برای همه شده یک معضل،از هزینه های سرسام آور گرفته تا اتلاف وقت و درگیریهای احتمالی افراد خانواده، منت دولت هم برای پرداخت عیدی از سر ملت کم میشود