۱. پرویز پرستویی در پست اینستاگرامی نوشت: «آذر، اسب شاه را که یک حیوان نجیب و زبان بسته و بی گناه بود، پاهایش را شکستند و چشم هایش را کور و زبانش را بریدند سپس با شلیک گلوله به سرش جانش را گرفتند ! جرمش سواری دادن به شاه بود!»
۲. مژگان خورشید مدیر باسابقه کاخ سعدآباد و پژوهشگر تاریخ گفت: «آذر بعد از انقلاب بود، برای فیلمبرداری سریال سربداران (سال ۱۳۶۰-۱۳۶۲)، اسب را از مینودشت به محل فیلمبردارای منتقل کردند و دیدند مرده است.»
۳. ماجرای تصویر خلخالی بر روی اسب چیست؟ در دهه شصت در جریان بازداشت معتادان و انتقال آنها به زندان قزل حصار خلخالی به هنگام بازدید از روند درمان زندانیان سوار بر اسب شد و در همان حال به سئوالات خبرنگار حاضر در این مرکز پاسخ داد و هیچ آسیبی به اسب نرساند!

نتیجهگیری: بر اساس بررسی انجام شده، کشتهشدن اسب شاه توسط خلخالی، نادرست ارزیابی میشود.
منبع: فکتپرس
این خبر از امروز و دیروز نیست حداقل نزدیک چهل سال قبل چنین مطلبی گفته شده بود ایشان به عنوان فردی مطلع چرا بعد از گذشت چهل سال اکنون آنرا تکذیب کردند
پرستویی قبلا هم از این سوتیها زیاد داشت .
چه اشکالی دارد که سلبریتی در اینگونه موارد نظرش رابگوید،من نمیدانم چرا بعضی چشم دیدن سلبریتی را ندارند ، اتفاقا جناب پرستویی بسیار مرد شریف و بزرگی هستند
احمقانست
این بازیگرها عادت کردند روی سناریوئی که میدهند دستشون اقدام کنند و با محتوای آن کاری ندارند حتی اگر مثل این یکی دور از ذهن و چرند باشد 👾😈از هر فیلم نامه ای چند مطلب توی ذهنش ون رسوب کرده فکر میکنند علامه دهر اند‼️‼️‼️‼️
نکنه دست وبالت رااسلام بسته؟؟؟
ولی میگفتن اعدامش کرد
ایقدر مسائل مهم توی مملکت هست نمیدونم چرا بعضی سلبریتی ها به این جور مسائل پیش پا افتاده گیر میدن حالا این موضوع خیلی مهم آقای پرستویی کاشکی حداقل اطلاعات تونم درست باشه
هنر پیشه دیالوگ خوانی بیش نیست
کاش فقط همین یه قلم کشتن حیون زبون بسته بود یه سرج کنید همه ظلمهایی ک شده مشخص ینی همش دروغه واقعا ازاقای پرستویی بعیده