به گزارش تجارتنیوز، دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت. در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی میزند.
لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + ویدئو
|
تصاویر سیلی مدیرعامل باشگاه فوتبال نود ارومیه به مربی اسپاد تهران در رقابت لیگ دسته دو به شکل بسیار گستردهای در فضای مجازی دست به دست میشود.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- قیمت نقره امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / شمش نقره یک کیلویی ۴۲۳ میلیون تومان شد + جدول
- توپ در ترازوی اقتصاد / تحلیل تاثیر جام جهانی بر گردشگری، اشتغال و سرمایهگذاری خارجی
- ثابتی عضو سابق دفتر جلیلی: فهم امثال ما از زمان خودمان جلوتر است
- تاجگردون به منتقدان: همسو با زبان صهیون نشوید
- رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید
- بقائی: ایران از همه اهرمهایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره میگیرد
- پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم/ گشایشهای خوبی ایجاد شده است
- قیمت دینار عراق امروز دوشنبه 1 تیر 1405
- مشمولان جدید کالابرگ فقط از ماه جاری اعتبار دریافت میکنند
- هر تهرانی سالانه چقدر خاموشی دارد؟
- قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
- قیمت دینار عراق امروز دوشنبه 1 تیر 1405
- قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / بازار طلا در دوراهی صعود و اصلاح + جدول
- قیمت نقره امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / شمش نقره یک کیلویی ۴۲۳ میلیون تومان شد + جدول
- پایان بورس امروز دوشنبه 1 تیر 1405 / بازار سهام اصلاح کرد؛ 7.2 همت از بورس خارج شد