کد مطلب: ۶۸۴۳۹۶

رئیس قوه قضائیه از دولت گلایه کرد + فیلم

رئیس قوه قضائیه از دولت گلایه کرد + فیلم

رئیس قوه قضاییه در نشستی برای چندمین بار به وضعیت معیشتی کارکنان دستگاه قضایی اشاره و تاکید کرد: علی‌رغم گذشت ۴ ماه از سال هنوز قانون وضع شده محقق نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ماجرای گلایه اژه‌ای از دولت چیست؟

به نقل از میزان ، رئیس قوه قضاییه در نشستی برای چندمین بار به وضعیت معیشتی کارکنان دستگاه قضایی اشاره و تاکید کرد: علی‌رغم گذشت ۴ ماه از سال هنوز قانون وضع شده و توافقات مالی داده شده که حداقل خواسته دستگاه قضایی در زمینه ارتقاء وضعیت حقوقی و دریافتی کارکنان ما می‌باشد اجرایی و محقق نشده است.

وی ادادامه داد: البته رایزنی‌ها در این راستا با نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی استمرار دارد و انتظار می رود دولت محترم با عنایت بیشتری هر چه سریعتر به این موضوع توجه داشته باشد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در حال رسیدگی بودن این سیاست‌ها در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص، مشخصاً به معاون اول دستگاه قضایی و معاون راهبردی قوه قضاییه تاکید کرد که نسبت به حضور در جلسات کمیسیون مذکور به منظور تبیین محذوریت‌ها و نیازهای دستگاه قضایی برای استحضار بیشترسیاستگذاران مربوطه، اهتمام داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دو قشر بدبخت ترین بازنشستگان ایران کشوری و لشکری البته لشکری بدتر

  • ناشناس

    چرا به حقوق بازنشستگان کشوری اشاره نمیکند که بگوید تمام بازنشستگان وکارمندان طبق قانون ؟ نه فقط قوه قضاییه امسال اگر برنج گرانتر نشود 10 در صد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری میشود 2کیلو برنج ¡¡¡