کد مطلب: ۷۲۹۰۲۲

مسکن ملی شهرهای کوچک چه زمانی تحویل داده می شود؟

مسکن ملی شهرهای کوچک چه زمانی تحویل داده می شود؟

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر، ۱۰۰‌ هزار و ۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آمارهای اعلام شده از سوی بنیاد مسکن نشان‌دهنده عملکرد ۵۰‌ درصدی در حوزه ساخت مسکن دولتی در شهرهای کوچک است.

به نقل از دنیای اقتصاد، بنا به گفته معاون بنیاد مسکن، از ۲۰۰‌ هزار واحد شهری که در سال اول مسوولیت اجرای آن بر عهده بنیاد مسکن قرار دارد تاکنون ۱۰۰‌ هزار و ۳۰۰ واحد در دست ساخت قرار دارد و ۷۰‌ هزار واحد به مرحله‌‌ فونداسیون رسیده است.

بر اساس برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام شده مقرر است تا سالانه ۴۰۰‌ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی توسط بنیاد مسکن عملیاتی و اجرایی شود که ۲۰۰‌ هزار واحد آن در روستاها و ۲۰۰‌ هزار واحد نیز در شهرها است.

در واقع تکلیف اجرای یک‌میلیون و ۶۰۰‌ هزار واحد از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن که قرار است طی ۴ سال احداث شود بر عهده‌‌ بنیاد مسکن قرار دارد.

طبق جدیدترین آماری که حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه کرده ۱۰۰‌ هزار و ۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

او از تکمیل و بهره‌‌‌برداری ۳‌ هزار واحد شهری تا قبل از اتمام سال‌جاری خبر داد؛ به گفته سهرابی، هم‌‌‌اکنون فونداسیون حدود ۷۰‌ هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی انجام شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.