کد مطلب: ۴۹۹۹۰۰

آخرین خبر از FATF

آخرین خبر از FATF

سخنگوی دولت خبر معاون حقوقی رئیس‌جمهوری درباره دستور رهبر معظم انقلاب برای بررسی مجدد لوایح مربوط به FATF را تایید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی ربیعی دیروز در حاشیه نشست هیات دولت به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت موضوع و اثر تصویب لوایح FATF بر بهبود روابط بانکی و مالی بین‌المللی، دولت سهولت موضوع را از طریق مقام معظم رهبری پیگیری و ایشان نیز دستور رسیدگی مجدد به موضوع را داده‌اند.

البته دیروز علاوه بر علی ربیعی از دولت، غلامرضا مصباحی‌مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بر این موضوع صحه گذاشت و اعلام کرد: با موافقت رهبری زمان بررسی لوایح FATF در مجمع تمدید شد.

مصباحی مقدم گفت: روز سه‌شنبه در جلسه‌ای که محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص نیز در آن حضور داشتند، آقای رضایی گفتند که مقام معظم رهبری با درخواست آقای روحانی برای تمدید زمان بررسی FATF در مجمع تشخیص موافقت کرده‌اند.

او گفت: بنده دقیق نمی‌دانم مجمع تشخیص از چه ‌زمانی بررسی مجدد FATF را آغاز خواهد کرد؛ اما مساله این است که بررسی مجدد به‌معنای تایید یا رد این لایحه نیست.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاش قضیه اینFATFهر چی زودتر درست بشه

    • ناشناس

      خانه از پایبست ویران است

  • ناشناس

    مجلس و قوه قضائیه با این قراداد مخالف هستند و بعید هست به جایی برسه. کاش دولت بجای وابسته شدن به غرب دنبال مبارزه با فساد و توانمند سازی اقتصاد و صنعت داخلی بود و به افزایش همکاری با کشورهای هدف و همسایه تمرکز می کرد.

  • ناشناس

    خداکنه تصویب بشه اندکی فرجی بشه

  • ناشناس

    تو رو بخدا تاییدش کنید مردم موردن از گرسنگی تمام دنیا تاییدش کردن فقط ایران ردش کرده

  • هادی

    آقای رضایی ماشالله شما هم مثل آقای روحانی که از گرانی بنزین خبر نداشتن شما هم بی‌خبر بودین، نمیدونم پس این تصمیم های بزرگ کشور ما رو کی میگیره و کی دستور اجراشون رو میده وقتی شماها خبر ندارین

  • ناشناس

    صد در صدر اف ای تی اف تایید میشه چون دیگه نداریم بخوریم تا چه برسه کمک به لبنان و فلسطین و لیبی و غیره بکنیم