کد مطلب: ۴۲۹۸۲۴

آخرین وضعیت جاده‌های استان گیلان

آخرین وضعیت جاده‌های استان گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان از انسداد کامل ۶ محور اصلی بر اثر بارش برف و کولاک خبر داد و گفت: راهداران به بیش از ۶۰۰ مسافر و خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدرضا نازک‌کار با اشاره به انسداد تعدادی از محورهای مواصلاتی در سطح استان گیلان اظهار کرد: محورهای اسالم به خلخال، پونل به خلخال، آزادراه رشت قزوین در محدوده امامزاده هاشم، محور قدیم رشت قزوین و همچنین محور فومن سراوان به دلیل شدت بارش‌ها و کولاک مسدود هستند.

وی با بیان اینکه ۵۲ اکیپ راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای برف‌روبی از سطح معابر برون‌شهری استان هستند، افزود: توسط ۵۱۷ تن از راهداران بیش از یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر از سطح معابر برون‌شهری استان تاکنون برف‌روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به امدادرسانی نیروهای راهدار در سطح معابر برف‌گیر استان گفت: راهداران در راه خانه‌های سیار و ثابت و در سطح جاده‌های برف‌گیر تاکنون به ۱۱۰ نفر از مسافران و در راه ماندگان امدادرسانی کردند.

ناز کار همچنین با اشاره به امدادرسانی راهداران به خودروهای درگیر برف در سطح معابر برف‌گیر طی ۴۸ ساعت گذشته بیان کرد: طی دو روز اخیر ۵۰۰ خودرو که در برف‌گیر کرده بودند توسط راهداران نجات‌یافته‌اند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.