کد مطلب: ۴۸۸۰۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهمترین خبر این هفته بورس / آزادسازی احتمالی معاملات روزانه سهام

مهمترین خبر این هفته بورس / آزادسازی احتمالی معاملات روزانه سهام

در حالی که شاخص بورس در هفته گذشته با کاهش 124 هزار واحدی طی یک هفته تا کانال یک میلیون و 200 هزار واحد هم کاهش یافته، به نظر می‌رسد در هفته جدید، روزهای متفاوتی از هفته گذشته در پیش داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چشم‌انداز بورس هفته جدید ، اکثر کارشناسان معتقدند بازار سهام این هفته روندی صعودی خواهد داشت و این در حالی است که در طی این هفته انتخابات آمریکا برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد این خوش‌بینی بیشتر از آنکه به انتخابات آمریکا و اخبار خارجی ارتباط داشته باشد، احتمالا به تصمیمات داخلی در بورس مرتبط باشد.

در همین مورد اواخر هفته گذشته زمزمه‌ آزادسازی احتمالی معاملات روزانه جدی‌تر شد و چند کارشناس در شبکه‌های اجتماعی از این احتمال سخن گفتند.

هرچند هنوز مقامات مسئول نسبت به این گمانه‌ها واکنش رسمی نشان نداده‌اند، اما طبق برخی شنیده‌ها احتمال این وجود دارد که از هفته پیش‌رو در ممنوعیت خرید و فروش روزانه سهام بازنگری‌ شود و به مانند گذشته مثلا هر سهامدار امکان فروش سهمی که همان روز خریده را داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد شاید این تصمیم مهمترین خبر هفته بازار سهام باشد.

از نگاه برخی از کارشناسان بازار سهام این ممنوعیت به افت شاخص بورس در چند وقت اخیر دامن زده است. با این حال برخی دیگر از این اتفاق استقبال کرده بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کلا بورس شده منبع درآمد دولت از جیب قشر ضعیف . هر وقت تونستید نقد بشید خارج بشید . این بازار تا بعد از انتخابات 1400 که کلید ساز بره بدرد نمیخوره.

  • ناشناس

    بازار سرمایه دچار نزول یکساله شده و به این زودیا برنمیگرده تا دیدید فروش میره بفروشید همه حرفا در مورد حمایت و بازگشت شاخص دروغه از شاخص 1800 هی مردم رئ فریب میدن که روزای سبز خواهیم داشت بعد از 9 رو متوالی منفی تو دوهفته پیش اومدن دو روز مثبت کنن بگن انتخابات امریکا رو ما تاثیر نداره ولی مطمئن باشید بعد از انتخابات آـمریکا بازار بطور متوالی منفی خواهد بود . این چند روزی که سبزه بفروشید پولتونو نقد کنید بازار طوری نیست چیز خاصی از دست بدید و هر زمان بخاید میتونید وارد بشید.

  • ناشناس

    تجارت نیوز از شاخص 1800 هر روز میگه کارشناسا پیش بینی بازار متعادل رو دارن و بازار به سمت مثبت حرکت خواهد کرد. 3 ماهه میکید بازار متعادل میشه شما به بازاری که 38 درصد سقوط کرده میگید متعادل!!!! یا معنی و مفهوم متعادل رو …!!! خواهشا امید واهی به سهامداران ندید و بیشتر از این به سهامداران خرد ضرر نزنید. شاخص به طور قطع 50 دردصد سقوط را تجربه خواهد کرد تو چند روز آینده. بعد از اینکه شاخص به زیر یک میلیون رسید بیاید بگید متعادل میشه .

  • ناشناس

    چرا سهام شپاس نمیره بالا سرمایه ام نابود شد سی درصد تو ضرر هستم پولم نابود شد تجارت نیوز یه فکری هم به حال ما کن

  • ناشناس

    آی خدا ی که اون بالا هستی نمی تونی بیا پایین ما بریم؟ بالا ببین چکار میکنیم چرا شپاس منفی داره میخوره الان باید بیاد بالا بد تو ضرر هستیم روحانی به فکر ما هم باش شرکت شپاس یه تکونی به خودت بده

  • ناشناس

    شما را به خدا نفروشید
    تو ضررم ولی نمی فروشم بورس باز باشید خبره باشید

  • omid

    سلام توروبخدانفروشید.اگه خدارومیشناسیدنفروشید.

    • ناشناس

      دروغ میگه ، بفروشید
      شاخص چند روز دیگه پایین تر هم می آید

  • ناشناس

    دوستان من سهم خپویش دارم به ضرر نداده چون قیمت پایانی پرو نمیکنه خیلی سهم خوبه اگه نمیخواد ضرر بشه بیاد این سهم

  • ناشناس

    چی میگید خارج بشین خارج بشین،نشستین دورگودو،میگین لنگش کن،مردم اکثرا سهام دارخردتوضررن اگه بفروشه که نصف سرمایش رفته ولی اگر صبر باشه وسهامداری،بالاخره شاخص صعود می‌کنه وضررجبران میشه،مردم کم بدبختی دارن یه سری میان اینحاجومنفی میدم اکثراهم یه سودی میبرن ازاین نظرات منفی وتخریب بازار سرمایه

  • ناشناس

    متاسفانه یک عده بلد نیستند تا کم وزیاد میشه وحشت‌زده می فروشند. بهشون هم بگی قبول ندارند. یک عده هم مثل نهنگ‌های قاتل که گروهی شکار می‌کنند دورشون رو می‌گیرند و مرتب شکارشون می کنند و سهامشون رو با قیمت پایین از دستشون بیرون میارند.