کد مطلب: ۴۴۱۲۱۸

آغاز سبز بورس در روز یکشنبه / گروه محصولات شیمیایی پیشتاز بازار

آغاز سبز بورس در روز یکشنبه / گروه محصولات شیمیایی پیشتاز بازار

در آغاز معاملات بورس روز یکشنبه، شاخص کل با رشدی ۵ هزار واحدی وارد محدوده ۵۷۳ هزار واحدی شد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات روز یکشنبه بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۵ هزار و ۷۳۰ واحدی وارد کانال ۵۷۳ هزار واحدی شد تا همچنان روند صعودی خود را حفظ کند. این در حالی است که جو حاکم بر بسیاری از نمادهای بازار نشان از فشار عرضه دارد و امکان این که از روند رشد شاخص کاسته شده یا شاخص وارد فاز اصلاحی شود محتمل است.

9

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس، بیش از ۳۰۰ هزار معامله صورت گرفت که طی آن بیش از ۲ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد همراه، نوری و وتجارت به ترتیب با ۳۵۵، ۲۲۳ و ۲۲۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. همچنین در میان نمادهای فرابورسی نیز دماوند، ذوب و بجهرم تاثیرگذارترین نمادها بودند.

7

در میان گروه‌های مختلف نیز، گروه محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده است و پس از آن گروه فلزات اساسی و انبوه‌سازی قرار دارند. نمادهای قرن، پارند و ثفارس نیز تاکنون بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رسانده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    مشکل قطعی سامانه کارگزاری تدبیرگران فرداکی درست میشه ؟وقتی که هسته مرکزی مشکل داره که هیچ وقتی اون درسته تدبیرگران هنوزخرابه وهیچ بهانه ای هم ندارندومعلوم نیست که چه میکنند ؟و هیچ شخصی هم جوابگونمیباشد تماس هم که میگیریم بااهانت به مشتری قطع میکنندیعنی از جواب تلفن امتناع مینمایند از سایت وزین تجارت نیوز میخواهم این مورد را منعکس کنند
    گناه مشتری چیه

  • الهام

    کارگزاری تدبیرگران فردا هر روز مشکل دارد. من هم برای خود متاسفم که این کارگزاری را انتخاب کرده ام .فریب تبلیغاتشان را خوردم هیچ کس هم جوابگو نیست. آقا محمد کاملا درست می گوید. از سایت شما هم که این موارد را منعکس می کنید سپاسگزارم.

    • محمد

      شما لطف دارید
      متاسفانه حیف این بازار که با بی تدبیری کارگزار از دستمون میره

  • مهران

    دقیقا من هم با تدبیرگران وآن سامانه پراناشون مشکل دارم خیلی هم مشکل دارند همین امروز مشکل داشتم همزمان با یک کارگزاری دیگر کار کردم هیچ مشکلی نبود
    خیلی خوب هست که سایت شما به مخاطبینش احترام میگذاره و انعکاس میدهد سپاس از این سایت خوب
    روزهای که هسته مشکل داره میگن تقصیر ما نیست حالا چرا ؟
    شاید هم همان رانت بازیهای که چندروز پیش در همین سایت منتشر شد نقشی ایفا میکنند.

  • مهران

    بازهم از سایت خوب تجارت نیوز متشکرم