کد مطلب: ۴۴۱۱۹۶

بورس یکشنبه چگونه شروع به کار می‌کند؟ / تقاضای سنگین برای خرید سهام باارزش

بورس یکشنبه چگونه شروع به کار می‌کند؟ / تقاضای سنگین برای خرید سهام باارزش

در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، تشکیل صف‌های خرید سنگین نشان می‌دهد که امروز نیز بازار سهام معاملات خود را در محدوده مثبت آغاز خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه ۱۷ فروردین، صف‌های خرید چند میلیونی در بسیاری از سهام نشان می‌دهد، عطش خرید همچنان در میان سهامداران وجود دارد. این در حالی است که روز گذشته شاخص کل با رشدی ۲۰ هزار واحدی به سطح ۵۶۷ هزار واحدی رسیده بود.

در میان نمادهای دارای بیشترین تقاضا در پیش‌گشایش، شگویا، اخابر و ونوین به ترتیب با ۳۰۲، ۲۱۹ و ۱۷۶ میلیون صف خرید در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. در طرف عرضه نیز، تپکو، ذوب و غگل هر کدام صف فروشی ۱۰ میلیونی دارند. همچنین پیش از شروع بازار، دو نماد چدن و زاگرس به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شده‌اند.

Capture 2

بازار سهام در حالی تا دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که عصر دیروز خبر دو تغییر در نحوه انجام معاملات ایجاد شد. که البته این دو تغییر از روز دوشنبه اعمال خواهند شد. تعیین محدودیت حجمی در هر سفارش در بازار فرابورس و همچنین افزایش حداقل ارزش هر سفارش از ۱۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان این دو قانون جدید بودند که باید دید چه تاثیری بر روند معاملات خواهند گذاشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    این تصمیم به نفع بورس نیست

  • ناشناس

    چاپ پول شاخص یک‌ملیونی هیچ قانونی هم جلودارش نیست سود کردید تو بورس ببخشید حفظ ارزش پول کردی هوای افراد ضعیف را داشته باشید