کد مطلب: ۴۲۹۴۶۶

آغاز طرح پیش‌فروش پژو ۲۰۷ پانوراما

آغاز طرح پیش‌فروش پژو 207 پانوراما

ایران خودرو شرایط طرح مشارکت در تولید خودرو 207 دستی پانوراما را برای ساعت 11 امروز اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو شرایط طرح مشارکت در تولید خودرو 207 دستی پانوراما را برای امروز 21 بهمن ماه اعلام کرد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگیهاي مجاز می‌رساند طرح مشارکت در تولـد «پژو 207 دستی پانوراما» از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 98/11/21 و تا زمان تکمیلخودرو ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌گردد.

جدول 1 :شرایط و برنامه فروش.

جدول 2 :نرخ سود.

شرایط ویژه بخشنامه:

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف 20 روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتری عودت خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می‌باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده می‌باشد.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی‌باشد.

کد کلاس و رنگ خودروها بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتري امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

امکان ثبت نام در این بخشنامه براي مشتري دوم نمایندگی مجاز نمی‌باشد.

قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخشنامه و قرارداد تعیین خواهد شد.

ثبت نام مشتریان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان‌پذیر است.

انتخاب کارت طلائی به صورت اختیاري و با پرداخت هزینه در زمان ارسال دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.

در این بخشنامه امکان ثبت نام فقط براي افراد بالاي 18 سال مقدور می‌باشد.

الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارك به نمایندگی.

مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌هاي ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی‌باشند، در صورت ثبت‌نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

مشتري تایید و اعلام می نماید که مشخصات اعلامی با مشخصات شناسنامه اي وي کاملا منطبق میباشد، در صورت بروز هرگونه اشتباه، ثبت نام کان لم یکن بوده و کلیه مسئولیتهاي آن بر عهده مشتري می باشد و شرکت ایران خودرو مطابق با ضوابط جاري خود اقدام می کند.

شرایط و توضیحات عمومی بخشنامه:

سود مشارکت در این روش فروش حداکثر تا پایان قرارداد(زمان تحویل) و یا تا پایان انقضای مدت دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی در گویا براساس خودرو محاسبه خواهد گردید.

سود انصراف به صورت روز شمار(مشروط بر گذشت یک ماه از زمان تاریخ ثبت نام) مطابق جدول پیوست حداکثر تا پایان قرارداد ( زمان تحویل ) و یا تا زمان انقضاي مدت دعوتنامه و تا تاریخ ارائه درخواست انصراف مشتري محاسبه و حداکثر تا 20روز پس از تاریخ درخواست پرداخت خواهد شد.

متقاضیان برای واریز وجه بالاتر از ۵۰ میلیون تومان می‌توانند پس از دریافت ردیف قرارداد از سایت فروش، حداکثر تا پایان وقت اداری دو روز کاری بعد از ثبت نام از طریق لینک «بخش میز کار مشتری» در همان سایت، نسبت به پرداخت تفاوت اقدام کنند. در غیر این‌صورت قرارداد غیرفعال شده و وجه متقاضی ظرف ۲۰ روز کاری مسترد خواهد شد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازاي مبالغ پرداختی مشتري (صرفا" به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار( یک درصد ماهانه 12درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

در این روش فروش مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه هاي قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

در صورتی که برحسب ضرورت و الزامات قانونی، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روي خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییري در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروي تغییر یافته صادر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سیاوش

    این قرارداد ایرانخودررو،از قرداد ترکمنچای هم ننگین تره.سو استفاده هم اندازه ایی داره به خدا

  • ابوالفضل

    کدوم ثبت نام،مسئولین برا خودشون با پول خود مردم ثبت نام میکنند و بعدا دو برابر قیمت به خودمون میفروشند.اصلا ثبت نام نمیشه.

  • ناشناس

    واقعا مسخره فقط وقت مردم رو تلف کردن همش سره کاری بود سه روز کاری از زندگیمون زدیم تا بتونیم سره ساعت ۱۱ ثبت نام کنیم فیلممون کردند واقعا متاسفم

  • ناشناس

    فقت وفقت یک بازر سیاه درسشده مردمو سر کار کزاشتن

  • ناشناس

    عزیزان تحریم هستیم.
    یعنی قطعات ومواد اولیه خیلی کم داریم یعنی تولید بسیار پایین وضرر شرکت های خودرو سازی به خاطر عدم امکان استفاده از ظرفیت کارخانه ها درحال افزایش هست.
    بازهم یعنی:عرضه بسیار کم وتقاضا بسیار بالا
    دلالی ورانت خواری هم که برای همین زمانها سود آور هست. متاسفانه

  • ناشناس

    اخه ادم ازیه دقیقه بعدخبرداره که الان پول بی زبون وبدی برای سال ۱۴۰۰اونم معلوم نیست موعدش تحویل بدن یانه،،بعدم واقعا مسخره هست هرکی بره توسایتی که بقول خیلیها اصلا نمیشه رفت،،تادلال بازی وزیرمیزی هست ،منو شما دوست عزیز بهتره اصلا بفکرثبت نام نباشیم .منکه اصلا سواری ازعمرم نداشتم ونمیخوام داشته باشم با اون ماشینای بی کیفیت نداشته باشی بهتره .مدیرعامل هردوخودروسازازماشینای خودشون سوارمیشن.

  • امیر

    چرا تو این مملکت بامافیای خودرو برخورد نمیشه.مگه پول این ماشینها تو جیب کیا میره که اینقدر بی تفاوت هستن؟

  • isa

    مردوم نمیشه ثبت نام نکنین همین کارا میکنین که قیمتا چند صد برابر میشه بابا نکنین ای کارا خودتون با دست خودتون چش خودتونو در نیارید تاکی دوس دارین از گرونی استقبال کنید یه بارم بزارین ای شرکتها به حال خودشون باشن ازشون خرید نکنید تاورشکست کنن قیمت ماشین اینقدر نکشن روش ما مشکلمون تنها ماشین نیست تموم چیزای که تو جامعه بهاش سروکار داریم یه شبه ده برابر شده

  • ناشناس

    سلام تحویل ۱۵۰۰ثبت نامش کیه؟من برام نوه ام ثبت نام کنم ؟

  • محمد

    چرا کسی به داد مردم نمیرسه
    این مدلی فقط تو ایران پیدا میشه من الان ۳ ماه میخام ماشین ثبت نام کنم هیچ جور نمیشه
    فقط باید بری دلال پیدا کنی میگه ۵ تومن بده خودم درست کنم خدا به داد برسه با این مسولها