کد مطلب: ۷۵۸۶۱۸

آمار کرونا امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آمار کرونا امروز 18 بهمن 1401

آمار کرونا امروز سه شنبه ۱۸ بهمن از سوی وزارت بهداشت اعلام شد. آمار مبتلایان کرونا رو به افزایش است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز جان خود را به دلیل بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۶۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۵ میلیون و ۸۶ هزار و ۶۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار واکسیناسیون کرونا

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۷۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۶۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۲۸ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۶۸ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست و ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.