کد مطلب: ۴۲۵۳۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازدهی بازارها از ابتدای سال / بورس ۱۰ ماهه ۱۰ برابر سکه و طلا سود داد

آنالیز بازدهی بازارها از ابتدای سال / بورس 10 ماهه 10 برابر سکه و طلا سود داد

با گذشت 10 ماه از سال ۱۳۹۸، آمارها نشان می‌دهد تا پایان دی ماه، بازاری که برای سرمایه‌گذاران سودده‌تر بوده بازار سهام و تا حدودی طلا بوده است. بازار سهام حدود 10 برابر سکه و طلا سودده بوده است.

بورس پربازده‌ترین مکان سرمایه‌گذاری در 10 ماهه ابتدای سال جاری بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با گذشت 10 ماه از سال ۱۳۹۸، آمارها نشان می‌دهد تا پایان دی ماه، بازاری که برای سرمایه‌گذاران سودده‌تر بوده بازار سهام و تا حدودی طلا بوده است. بازار سهام حدود 10 برابر سکه و طلا سودده بوده است.

10 ماه از سال جاری گذشته و در میان بازارهای مالی، عملکرد بازار سهام نسبت به دیگر بازارها بهتر بوده، به طوری که طلا با رشد 15.7 درصدی قیمت، سکه با رشد 10.6 درصدی و دلار تقریبا بدون تغییر قیمتی همراه بوده‌اند.

8956 3

بازدهی بازارهای مالی در 10 ماهه ابتدایی سال ۹۸

بورس

بازار سهام طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری با رشد 130 درصدی همراه بوده است. شاخص کل بورس در ابتدای سال جاری در سطح ۱۷۸ هزار واحد قرار داشت که با رشد 130.3 درصدی بیش از 232 هزار واحد افزایش یافت و در سطح 411 هزار واحد قرار گرفت.

طلا

قیمت طلا طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری با نوسان‌های زیادی همراه بوده که در نهایت بازدهی 15.7 درصدی را طی این دوره به ثبت رسانده است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد، با رشد 15.7 درصدی از ۴۲۹ هزار تومان در ابتدای سال جاری به 497 هزار تومان در پایان دی ماه رسید.

کمترین میزان قیمت طلا از ابتدای سال جاری مربوط به ۲۷ تیر ماه و معادل ۳۹۳ هزار تومان بوده است.

سکه

قیمت سکه بهار آزادی در ابتدای سال جاری نسبت به پایان دی ماه با تغییر 10.6 درصدی قیمت همراه بوده که نسبت به طلا رشد کمتری داشته است.

قیمت هر سکه بهار آزادی که در ابتدای سال جاری چهار میلیون و ۳۹۴ هزار تومان بود با رشد 10.6 درصدی پس از 10 ماه، در پایان دی ماه به چهار میلیون و 860 هزار تومان رسید.

کمترین میزان قیمت سکه بهار آزادی از ابتدای سال جاری مربوط به ۲۶ تیر ماه و معادل سه میلیون و ۸۹۴ هزار تومان بوده است.

دلار

قیمت دلار طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری تقریبا بدون تغییر بوده است.

قیمت دلار (در صرافی ملی) که در ابتدای سال جاری ۱۲ هزار ۸۹۰ تومان بود با رشد ۰٫46 درصدی در پایان دی ماه در سطح ۱۲ هزار و 950 تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بهار امسال توانست روند صعودی را طی کند، به طوری که قیمت آن در اردیبهشت ماه در بالاترین سطح خود معادل ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان قرار گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا اینقدر جو (اتمسفر ) الکی می دید اگر کسی تو بورس شانس آورده باشه که اون هم به تعداد انگشتان دست هست تو بهترین حالت تونسته ارزش پولی که تو این یک سال از دست رفته رو برگردونه کدوم سود همه رو مثل خودتون خر گیر اوردین