کد مطلب: ۴۵۸۸۹۶

اثربخشی هدایای تبلیغاتی بر روی رونق کسب و کار | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

اثربخشی هدایای تبلیغاتی بر روی رونق کسب و کار | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

محصولات تبلیغاتی نه تنها ابزارهای بازاریابی مؤثری هستند، بلکه تصویر خوبی از شرکت یا سازمان شما به مشتری‌ها می‌دهند و دید مثبت در نظر مشتریان قرار می‌گیرد.

اخیرا ماشین خود را به یک کارواش جدید بردم. درحالی که داشتم ماشین را برای شستشو آماده می‌کردم، صاحب کارواش نزدیک شد و از من برای انتخاب این کارواش تشکر کرد و یک آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به من داد که اسم و اطلاعات تماس و آدرس کارواش رویش چاپ شده بود. اینکه صاحب کارواش خودش به شخصه از مشتری‌ها تشکر می‌کرد و به آنها هدیه می‌داد مرا تحت تاثیر قرار داد. من همیشه ماشینم را به کارواش‌های مختلف می برم ولی هیچ‌وقت هیچ‌کدام نه به من هدیه داده بودند نه با این خوشرویی از من استقبال کرده بودند. همین که لطف کنند و ماشین را تمیز و بدون عیب و نقص تحویل دهند، جای شکرش باقی‌ست.

456789 1

چرا هدایای تبلیغاتی

احتمالا پیش خودتان فکر می‌کنید که صرفا یک ایده خوب است، اما آیا هدایای تبلیغاتی واقعا یک ابزار بازاریابی موثرند؟

صددر‌صد! محصولات تبلیغاتی نه تنها ابزارهای بازاریابی مؤثری هستند، بلکه تصویر خوبی از شرکت یا سازمان شما به مشتری‌ها می‌دهند و دید مثبت در نظر مشتریان قرار می‌گیرد.

" هدایای تبلیغاتی می‌توانند یک ترکیب آسان، مقرون به صرفه و سودآور با طرح بازاریابی شما باشد."

چطور به طور موثر می‌توان از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد

اگر از هدایای تبلیغاتی برای فروش کسب و کار خود استفاده می‌کنید، به عوامل زیر توجه کنید:

۱. محصولاتی را پیدا کنید که برند شما را گسترش دهند

هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که کسب و کار شما را به مردم یادآوری کند. اگر کسب و کار شما در زمینه ورزش و تناسب اندام است، می‌توانید از کلاه تبلیغاتی ، کیت ورزشی مسافرتی، بطری‌های آب و غیره به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

۲. محصولاتی را انتخاب کنید که مردم می‌خواهند استفاده کنند

محصولات تبلیغاتی باید به عنوان یک یادآور در مورد کسب و کار شما عمل کنند. این یعنی که محصولاتی را انتخاب کنید که مشتریان هدف شما، احتمالا هر روز از آن استفاده می‌کنند و نه محصولاتی که در نهایت از انباری و یا بدتر از آن، از سطل زباله سردر می‌آورند. حتی بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که علاوه بر مخاطب هدف، بقیه افرادی که با او در ارتباط هستند نیز برند شما را ببینند.

۳. کیفیت را قربانی نکنید

قیمت هدایای تبلیغاتی از چند هزار تومان تا چندصد هزار تومان متغیر و تنوع آنها نیز عملا نامحدود است در زیر لیستی از هدایای تبلیغاتی با کاربردهایشان برای شما آماده کرده ایم.

لزومی ندارد که حتما به دنبال محصولات گران‌قیمت باشید (مگر اینکه بودجه لازم را داشته باشید)، اما هرگز کیفیت محصولات را قربانی قیمت نکنید، زیرا این کار نام برند شما را خراب می‌کند. با توجه به تنوع محصولات تبلیغاتی، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید محصولی را پیدا کنید که با نیاز و بودجه بازاریابی شما تناسب نداشته باشد. اگر کمی جستجو کنید، محصولات تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای خواهید یافت که با صرف هزینه‌ای اندک به میزان قابل توجهی اثر بخشی طرح بازاریابی شما را که باعث فروش کسب و کار شما می‌شود، افزایش می‌دهند.

در انتخاب هدایای تبلیغاتی، مشتریان هدف خود را در نظر بگیرید.

یک مزیت عمده استفاده از هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، امکان هدف قرار دادن یک گروه خاص است. به طوری که در این روش، شما می‌توانید تک‌تک مخاطبان را از پیش انتخاب کنید. بنابراین، چه بهتر اگر این کار را پیش از سفارش هدایا انجام دهید و در نتیجه هدایا را با توجه به سلایق و نیازمندی‌های مخاطبانتان انتخاب کنید. با این حال اگر در هنگام سفارش، امکان شناسایی تک‌تک مخاطبانتان را ندارید، حداقل با سفارش انواع مختلف هدایا می‌توانید تا حدودی اطمینان حاصل کنید که هدیه مناسب برای تمام سلیقه‌ها را در اختیار دارید.

سایت " هدایای تبلیغاتی بهارگیفت * bahargift.com * " لیستی از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و مفید و کاربردی تهیه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در ادامه این مطلب چند نمونه از هدایای تبلیغاتی که از جمله پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی به گزارش سایت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت می‌باشد را به شما معرفی خواهیم کرد… با ما همراه باشید:

4567yu

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین | قیمت آفتابگیر اتومبیل | چاپ روی سایبان تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می‌کند. سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری می‌کند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر به‌سزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می‌شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه و با استاده از متریال‌های خاص در کارگاه‌های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت انجام می‌شود.

سررسید تبلیغاتی | چاپ اختصاصی سررسید تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

سالنامه تبلیغاتی از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شود و بیشتر برندها، شرکت‌ها و سازمان‌ها تصمیم می‌گیرند از این کالای تبلیغاتی برای شناساندن خود به مشتریان استفاده کنند. سررسید تبلیغاتی به خصوص در اواخر سال طرفداران بسیاری دارد. شما با اهدای سالنامه تبلیغاتی می‌توانید اطمینان داشته باشید که در کل سال این محصول همراه مشتریان شما خواهد بود.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

چاپ تقویم تبلیغاتی می‌تواند یک ابزار سودمند برای ارتقای کسب و کار شما باشد. با چاپ این تقویم ها، تنها با یک بار سرمایه‌‌گذاری برای تبلیغات می‌کنید، محصولات و خدماتتان در تمام طول سال در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. تقویم رومیزی اختصاصی با لوگو شرکت خاصی می‌تواند مدیرانی که به برنامه‌ریزی توجه ویژه‌ای دارند را بسیار خوشحال کند و آنها هر چقدر هم که برند شما برای آنها اهمیتی نداشته باشد، هر بار با نگاه کردن به تقویم و چک کردن برنامه‌هاشان به یاد شما افتاده و برند و لوگو شما را خواسته یا ناخواسته می‌بینند و شما را به یاد خواهند آورد.

کلاه تبلیغاتی | کلاه پارچه‌ای تبلیغاتی ارزان | قیمت چاپ کلاه تبلیغاتی کتان هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

کلاه تبلیغاتی یک از ابزار ارزان و بسیار موثر در گروه هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. کلاه تبلیغاتی ارزان را می‌توان یکی از هدایای تبلیغاتی دانست که در امور نمایشگاه و فروشگاه و رستوران بسیار کار برد دارد. چاپ روی کلاه تبلیغاتی کتان به وسیله دستگاه‌های چاپ روی پارچه انجام می‌شود و قیمت چاپ روی کلاه فوم تبلیغاتی ارزان‌تر از کلاه تبلیغاتی پارجه‌ای است. کلاه تبلیغاتی نقابدار را می‌توان از فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت کلاه تبلیغاتی خرید کنید.

987y

تیشرت تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و ماندگارترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. با حضور در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانید کارمندان یا مخاطبان یا هواداران یک برند خاص را ببنید که با پوشیدن لباس تبلیغاتی برند محبوبشان، دست به حمایت از آن می‌زنند. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی به وسیله چاپ سیلک اسکرین و چاپ سابلمیشن انجام می‌شود.

جاکارتی تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

جاکارتی تبلیغاتی را می‌توان یکی از هدایای تبلیغاتی نامید که وسیله‌ای برای تنظیم و ترتیب کردن و نظم بخشیدن به کارت ویزیت‌ها و سایر کارت‌های بانکی و … می‌باشد. از جاکارتی تبلیغاتی عابربانک برای آسیب ندیدن کارت‌های بانکی استفاده می‌شود و به آنها برای جلوگیری از آسیب دیدن و مقاومت بیشتر در مقابل خرابی و پاک شدن اطلاعات روی آن در جهت پاک نشدن کمک شایانی خواهد کرد.

بادکنک تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

بادکنک تبلیغاتی را می‌توان یک از ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی برشمرد که به راحتی و با کمترین زمان و کمترین قیمت می‌توان چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را انجام داد. بادکنک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی به شمار می‌رود که برای نمایشگاه ( بادکنک تبلیغاتی نمایشگاهی ) و برای تبلیغات و ساخت ویدیو و شوهای تبلیغاتی در نمایشگاه به خصوص برای نمایشگاه‌هایی که برای کودکان است از آن استفاده کرد.

جا سوئیچی تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

یکی از هدایای تبلیغاتی که کاربرد زیادی دارد، جاکلیدی است. این هدیه در میان سایر هدایای تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین‌ها است و از نظر جنس و شکل، فرم و رنگ تنوع زیادی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلایق مخاطبان خود، انواع مختلف جاکلیدی سفارش دهید. این جاکلیدی‌ها می‌توانند در طرح‌های مختلف باشند و برند، لوگو، محصول و خدمات شما را به مشتریان‌تان معرفی کنید.

ست مدیریتی هدایای تبلیغاتی | تولید و عرضه انواع ست مدیریتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

هدیه‌های تبلیغاتی مدیریتی میتوانند به پیشرفت کاری و همچنین جلب اعتماد مدیران دیگر بسیار کمک کند، اگر بخواهید به مدیر ارشد خود و یا همکاران خود هدیه ارائه کنید قطعا نمی‌توانید یک هدیه تبلیغاتی ارزان مانند خودکار تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی و… را انتخاب کرد، بنابراین باید یک هدیه تبلیغاتی درخور جایگاه اجتماعی مخاطب مورد نظر را انتخاب و تهیه کرد. شمابا ارائه یک ست مدیریتی نفیس به مدیر موردنظر تان در واقع اعتماد اورا به سمت کسب و کار خود جلب کرده و قطعا بر روی موقعیت کاری شما تاثیر خواهد گذاشت.

خودکار تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

خودکار تبلیغاتی یکی از آن هدایای تبلیغاتی است که از قدیم در بین مردم رایج بوده و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. این هدیه، قیمت بسیار مناسبی دارد. برای همه مورد استفاده است و تنوع قابل توجهی دارد. به همین دلیل، هنوز هم در بین هدایای تبلیغاتی وجود دارد و بسیاری از کسب ‌و کارها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند.

اسپیکرهای تبلیغاتی (Advertising speaker) بهارگیفت

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی ایده‌ای متفاوت و منحصر بفرد است که شما با انتخاب آن، علاوه بر اینکه ابزاری کاربردی است می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه جهت معرفی مجموعه خود به مشتریان ارائه دهید. از جمله وسایل الکترونیکی پرکاربرد و جدید که از تکنولوژی بلوتوث استفاده می‌کنند می‌توان به انواع اسپیکر بلوتوثی اشاره کرد. اسپیکرهایی که با این تکنولوژی مفید تولید شده‌اند دارای باتری داخلی هم هستند، تا ضمن آن که صدایی باکیفیت و بدون نویز ایجاد می‌کنند، شما را از شر سیم‌های اضافی و نیاز به برق خلاص کنند.

ساعت تبلیغاتی دیواری هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

ساعت تبلیغاتی دیواری، از انواع ساعت تبلیغاتی به شمار می‌آید که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می‌نماید. ویژگی بارز ساعت تبلیغاتی دیواری، دیده شدن برند و کالا در هر ساعت شبانه‌روز و در معرض نگاه افراد بودن است. ساعت تبلیغاتی دیواری به دلیل اینکه علاوه بر نمایش زمان، برند و محصول شما را نیز نشان می‌دهد، فرصت خوبی است که بتوان با کمترین هزینه، بیشترین و بالاترین نتایج را از تبلیغات به دست آورد.

ساعت رومیزی تبلیغاتی | چاپ ساعت رومیزی تبلیغاتی | قیمت ساعت رومیزی چوبی دیجیتال هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

ساعت رومیزی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی با ارزش به شمار می‌آید که به وسیله آن به زندگی خود نظم می‌بخشیم. قیمت ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی رابطه مستقیمی با کیفیت ساعت رومیزی و جنس ساعت رومیزی تبلیغاتی دارد، مثلا چاپ روی ساعت رومیزی تبلیغاتی چوبی دیجیتال بوسیله چاپ لیزری انجام شده و ساعت رومیزی تبلیغاتی را برای مخاطبان ما با برند ما خصوصی‌سازی می‌کند.

ساخت تندیس پلکسی | سفارش ساخت تندیس شیشه‌ای | ساخت انواع تندیس با لوگوی دلخواه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

تولید تندیس پلکسی علاوه بر ‏کارکردهای فرهنگی دارای کارکردهای تجاری و تبلیغاتی نیز می‌باشد، به این ترتیب که نشان، لوگو و مشخصات ‏یک شرکت یا کارخانه، زمینه فعالیت یک موسسه یا نهاد در ترکیب با عناصر دیگر می‌تواند در ساخت تندیس تبلیغاتی به کار رود و برای تزئین فضا یا ‏به عنوان هدایای صرفا تبلیغی استفاده شود.‏

جلد لوح تقدیر نامه چرمی | خرید جلد گالینگور منو رستوران | قیمت چاپ فولدر لوح تقدیرهدایای تبلیغاتی بهارگیفت

جلد لوح تقدیر نامه چرمی یکی از پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی در همایش‌ها می‌باشد. جلد تقدیرنامه مخملی و جلد تقدیرنامه گالینگور از دیگر انواع جلد تقدیرنامه به شمار می‌رود. سایز فولدر تقدیرنامه تبلیغاتی در سایزهای A4 و A5 تولید می‌شود. قیمت جلد لوح تقدیرنامه را نسبت به کیفیت جلد روی آن می‌توان به صورت جلد ارزان تقدیرنامه تولید کرد. از دیگر موارد استفاده از جلد لوح تقدیرنامه استفاده آن به عنوان جلد منو رستوران چرمی و گالینگور می‌باشد. چاپ روی جلد لوح تقدیرنامه به صورت چاپ طلاکوب استفاده می‌شود.

پوشه دکمه‌دار تبلیغاتی | قیمت چاپ روی پاکت دکمه‌دار هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پوشه دکمه‌دار تبلیغاتی نوعی هدایای تبلیغاتی پر مصرف برای حمل راحت مدارک و حفاظت از برگه‌ها و اسناد مهم ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشه پلاستیکی دکمه‌دار را جهت نظم بخشیدن به مدارک و اسناده و در قطع پوشه پاکت دکمه‌دار A4 و پاکت پلاستیکی دکمه‌دار A5 و در سایز پاکت پلاستیکی دکمه‌دار ملخی در بازار می‌توان پیدا کرد.

چاپ هولوگرام | چاپ هولوگرام در تهران | چاپ هولوگرام ۳ بعدی | چاپ هولوگرام ارزان هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

چاپ اختصاصی هولوگرام و چاپ هولوگرام اورجینال برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ با کیفیت و تضمین اصل بودن در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت… با ما همراه باشید.

پرچم تبلیغاتی | سفارش انواع پرچم با طرح‌ها و مدل‌های مختلف در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت

پرچم تبلیغاتی یکی دیگر از ابزارهایی است که به عنوان هدایای تبلیغاتی هم می‌توان از آن نام برد. قیمت چاپ و فروش پرچم تبلیغاتی نسبت به کیفیت پارچه پرچم تبلغاتی و دستگاه چاپ و تولید پرچم مشخصا می‌شود. پرچم تشریفات، پرچم اهتزاز، پرچم رومیزی، پرچم مذهبی از انواع پرچم تبلیغاتی به شمار می‌آید.

ساک دستی پارچه‌ای | ساک دستی ارزان سوزنی | چاپ روی ساک دستی برزنتی و متقال هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده می‌شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و می‌دانید نمی‌توانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه‌ای است. این ابزار بسیار مفید می‌تواند تا ۱۰ کیلو را دارد. یکی از مزیت‌های دیگر این ساک دستی‌ها استفاده از آنها برای تبلیغات است. از آنجایی که این ساک دستی‌ها دارای مقاومت و ماندگاری زیادی است می‌توان از آنها برای تبلیغات برند خودتان استفاده کنید.

فلش مموری تبلیغاتی | قیمت فلش مموری تبلیغاتی چرمی ارزان | فلش مموری اختصاصی کارتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

فلش مموری تبلیغاتی یا فلش USB تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد به شمار می‌رود. از فلش مموری کارت ویزیت تبلیغاتی یا فلش مموری کارتی برای تبلیغات و به جای کارت ویزیت استفاده و کاربرد دارد قیمت این فلش تبلیغاتی در مقایسه با فلش مموری تبلیغاتی ارزان بیشتر است. فلش مموری تبلیغاتی چرمی هم از هدایای تبلیغاتی لوکس به شمار می‌رود که قیمت این فلش تبلیغاتی نسبت به حجم فلش و تولید فلش مموری تبلیغاتی تعیین می‌شود. چاپ روی فلش تبلیغاتی اختصاصی به شکل برش طرح لوگو شرکت هم امکان‌پذیر می‌باشد.

لیوان سرامیکی | لیوان حرارتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

لیوان تبلیغاتی ماگ یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بسیار پرمصرف و کاربردی به شمار می‌رود. چاپ روی لیوان تبلیغاتی سرامیکی به صورت چاپ تکی و چندتایی انجام می‌شود. چاپ ماگ ارزان نیز به وسیله دستگاه‌های سابلیمیشن و به وسیله چاپ لیوان حرارتی انجام می‌گیرد.

پاور بانک تبلیغاتی | چاپ پاور بانک قابل حمل تبلیغاتی | قیمت پاوربانک ارزان تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پاور بانک تبلیغاتی یا پاور بانک قابل حمل تبلیغاتی یکی از ابزارهای پرکاربرد هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید. قیمت پاور بانک ارزان تبلیغاتی به میزان ذخیره انرژی آن و مدل و برند آن بستگی دارد. از مدل‌های رایج پاور بانک تبلیغاتی می‌توان به پاور بانک چرمی تبلیغاتی و پاور بانک کارتی تبلیغاتی اشاره نمود. خرید پاور تبلیغاتی از فروشگاه‌های معتبر هدایای تبلیغاتی که فروش پاور بانک تبلیغاتی با برندهای معتبر و گارانتی اصل را ارائه می‌دهند میتواند ضمانت کننده تبلیغاتی موثر برای شما باشد.

بج سینه تبلیغاتی | قیمت گل سینه تبلیغاتی | تولید بج کت و نشان سینه ارزان هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

بج سینه یا نشان سینه یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرکاربرد به شمار می‌رود که اغلب در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها برای ست کردن و نشان دادن برند مورد استفاده قرار میگیرد. از بج‌ها بر روی کت و مانتو در نمایشگاه‌ها برای ست شدن کارمندان و هماهنگ شدن آنها با همدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

ضمن تشکر از مطالعه مقاله، امیدواریم موفق شده باشیم که اهمیت استفاده از کالاهای تبلیغاتی را به اندازه کافی برایتان روشن سازیم. حتی اگر تا امروز چندان به روش های بازاریابی اهمیت نمی‌دادید، پیشنهاد می کنیم که این فرصت را از دست ندهید و کسب و کار خود را از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی محروم نکنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.