کد مطلب: ۱۸۸۴۲۲

نوبخت خبر داد:

احتمال افزایش قیمت برخی محصولات کشاورزی

احتمال افزایش قیمت برخی محصولات کشاورزی

محمدباقر نوبخت بیان کرد که بر اساس مصوبه دولت، قیمت برخی محصولات کشاورزی افزایش خواهند یافت، اما برخی دیگر (گندم) سال‌های پیش رشد داشته و قیمت آن‌ها احتمالا ثابت می‌ماند.

سخنگوی دولت گفت: بر اساس مصوبه دولت، قیمت برخی محصولات کشاورزی افزایش خواهند یافت، اما برخی دیگر (گندم) سال‌های پیش رشد داشته و قیمت آن‌ها احتمالا ثابت می‌ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت امروز در نشست خبری با موضوع تولید و اشتغال در لایحه بودجه سال 97 در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون خرید یا قیمت تضمینی محصولات کشاورزی اعلام نشده، علی‌رغم اینکه قانون تا شهریورماه برای تعیین آن مهلت داده است، تصریح کرد: در سال‌های پیش برخی محصولات رشد قابل ملاحظه‌ای داشته، بنابراین برای این دست از محصولات افزایشی پیش‌بینی نمی‌کنیم، در مقابل برای خرید دیگر محصولات افزایش رقم وجود خواهد داشت که در شورای اقتصاد مصوب شده است.

قانون مجلس در رابطه با تعیین نرخ محصولات کشاورزی صراحت دارد که تا شهریورماه این قیمت‌گذاری از سوی دولت اعلام شود و به نظر می‌رسد با توجه به آنکه در سال‌های گذشته قیمت گندم رشد قبل ملاحظه‌ای داشته و نرخ وارداتی آن پایین‌تر از قیمت خرید تضمینی است، قیمت ‌این محصول برای سال آینده افزایش نیابد و افزایش قیمت شامل دیگر محصولات کشاورزی باشد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سالار

    تو فقط بیا بگو این گرون میشه اون گرون میشه…
    به دفعه نگی این ارزون میشه گناهه…