کد مطلب: ۲۸۲۸۴۴

مدیر عامل به پرداخت ملت خبر داد:

ارائه محصولات جدید در سبد تولیدات سال‌جاری

ارائه محصولات جدید در سبد تولیدات سال‌جاری

مدیرعامل شرکت به پرداخت از اضافه شدن چند محصول جدید به سبد تولیدات این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت در حوزه کیوسک‌های خاص چند منظوره، فعالیت ویژه‌ای را آغاز کرده است.

محمدعلی ترابیان مدیرعامل این شرکت در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به راه اندازی کیوسک‌های خاص چند منظوره در جایگاه‌های سوخت، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و فود کورت‌ها اعلام کرد: در این نمایشگاه از کارتخوان‌های اندروید این شرکت رونمایی کردیم و امیدوارهستیم که در سالجاری این محصول وارد سبد تولیدات شرکت به پرداخت ملت شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ترابیان همچنین از اضافه شدن سرویس‌های جدید به اپلیکیشن موبایلی خبر داد و گفت: تکنولوژی‌های جدیدی به این نرم‌افزار افزوده خواهد شد که جذابیت استفاده آن را بیشتر خواهد کرد.

ترابیان با اشاره به جایگاه به پرداخت ملت در کشور در قالب رهبر و پیشرو صنعت پرداخت الکترونیک، رسالت این شرکت را سنگین خواند و افزود: با تاکید بر این جایگاه و مسئولیت است که ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد تنوع محصولاتی در دستور کار شرکت قرار دارد و این امر می طلبد تا این به پرداخت ملت هموار و مستمر تکنولوژی‌های خود را ارتقا دهد و از سرویس‌های به‌روزتری استفاده کند.

وی با بیان اینکه این شرکت چند سالی می‌شود رتبه نخست را میان شرکت‌های پرداخت کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا از نظر موقعیت و جایگاه بازار در اختیار دارد؛ اعلام کرد: صنعت PSP دارای بازاری پیچیده است، رقبا سخت و قدرتمند بوده و نوع رقابت نیز متفاوت به شمار می‌رود. بنابراین در تلاشیم که برای حفظ موقعیت و جایگاه قبل و امروز خود با استفاده از تکنولوژی‌های بهتر، تنوع محصولات شرکت را ارتقا دهیم.

مدیر عامل به پرداخت ملت با مد نظر قرار دادن برنامه‌های این شرکت در استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها، فین‌تک‌ها و شرکت‌های تجاری گفت: از آنجا که به پرداخت ملت در صنعت پرداخت، نقش الگو و مدل را ایفا می‌کند، بنابراین مسوولیت سنگینی بر عهده دارد زیرا بسیاری از شرکت‌ها دنباله رو این شرکت بوده و اگر گام اشتباهی برداشته شود، کل صنعت متضرر می‌شود.

وی با بیان این نکته که برای توسعه همکاری مذاکرات متعددی با فین تک ها و استارت آپ ها انجام شده است، افزود: مجموعه ای متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، با عنوان باشگاه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان راه اندازی شده است که طی 2 ماه آینده فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.