کد مطلب: ۴۱۳۴۷۲

بررسی عملکرد ماهانه داروسازی آوه سینا

کاهش نرخ، فروش « داوه » را در آبان ماه کاهش داد

کاهش نرخ، فروش « داوه » را در آبان ماه کاهش داد

فروش ریالی داوه در آبان ماه با افتی هشت درصدی، از پنج میلیارد و 584 میلیون تومان در پایان مهر، به پنج میلیارد و 128 میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت داروسازی آوه سینا اقدام به انتشار گزارش عملکرد ماهانه آبان کرد؛ داوه در این گزارش خبر از کاهش مجموع فروش ریالی خود داده است.

فروش ریالی این شرکت در آبان ماه با افتی هشت درصدی، از پنج میلیارد و 584 میلیون تومان در پایان مهر، به پنج میلیارد و 128 میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسیده است.

این شرکت با آغاز فصل سرما، همانطور که انتظار می‌رفت، با افزایش تولید و فروش محصولات خود مواجه شده است؛ در همین راستا مقدار تولید قرص این شرکت با رشدی 16.3 درصدی از 19 میلیون و 652 هزار عدد در پایان مهر، به 22 میلیون و 869 هزار عدد در انتهای آبان ماه رسیده است.

اما با توجه به کاهش 10 درصدی نرخ فروش قرص در آبان ماه نسبت به ماه گذشته خود (2901 ریال در پایان مهر و 2610 ریال در پایان آبان)، مبلغ فروش داوه نیز با افت 10 درصدی از پنج میلیارد و 354 میلیون تومان در انتهای مهر به چهار میلیارد و 814 میلیون تومان در پایان آبان ماه رسیده است.

شرکت داروسازی آوه سینا در این ماه اما توانست افزایش قابل توجهی در تولید و فروش انواع کپسول خود داشته باشد. در همین راستا مقدار تولید کپسول با رشدی 269 درصدی، از 419 هزار عدد در مهر ماه، به یک میلیون و 547 هزار عدد در پایان آبان ماه رسیده است.

این محصول نیز همانند قرص با افت 19 درصدی نرخ فروش مواجه شده، اما با توجه به افزایش 68 درصدی تعداد فروش در آبان ماه، توانست فروش خود را از 230 میلیون تومان در پایان مهر ماه به 313 میلیون تومان در پایان آبان ماه برساند و رشدی 36 درصدی را تجربه کند.

همچنین گفتنی است که مجموع فروش داوه از ابتدای سال تا پایان آبان ماه رقم 39 میلیارد و 833 میلیون تومان را نشان می‌دهد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (32 میلیارد و 163 میلیون تومان) با رشدی 23.8 درصدی همراه بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.