کد مطلب: ۴۱۳۴۷۸

بررسی عملکرد ماهانه غلتک سازان سپاهان

افت ۱۰ درصدی فروش فسازان در آبان ماه / عملکرد قابل قبول غلتک سازان نسبت به مدت مشابه سال گذشته

افت 10 درصدی فروش فسازان در آبان ماه / عملکرد قابل قبول غلتک سازان نسبت به مدت مشابه سال گذشته

مجموع فروش ریالی فسازان با افتی 9.6 درصدی، از 41 میلیارد و 449 میلیون تومان در پایان مهر ماه، به 37 میلیارد و 431 میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت غلتک سازان سپاهان اقدام به انتشار گزارش عملکرد آبان ماه خود کرد؛ این شرکت در آبان ماه خبر از کاهش فروش انواع محصولات خود داده است.

مجموع فروش ریالی فسازان با افتی 9.6 درصدی، از 41 میلیارد و 449 میلیون تومان در پایان مهر ماه، به 37 میلیارد و 431 میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسید.

شرکت غلتک سازان سپاهان در آبان ماه، سه گروه تولیدی خود را متوقف کرد و در نتیجه فروشی را به ثبت نرساند.

اما در این میان فروش شمش تولیدی این شرکت با وجود افزایش نرخ فروش در آبان ماه، با افتی هفت درصدی از 37 میلیارد و 237 میلیون تومان در پایان مهر ماه سال جاری، به 34 میلیارد و 647 میلیون تومان در پایان آبان ماه رسید.

این شرکت در گروه سایر محصولات و خدمات، فروشی 54 میلیون و 300 هزار تومانی را ثبت کرد.

فسازان در بخش فروش قطعات محصولات تولیدی خود نیز با افت فروشی 35 درصدی همراه بود و از چهار میلیارد و 212 میلیون تومان در پایان مهر ماه، به دو میلیارد و 729 میلیون تومان در پایان آبان ماه رسید.

همچنین مجموع فروش هشت ماهه شرکت غلتک سازان سپاهان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه توانست نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشدی 45 درصدی را تجربه کند و از 228 میلیارد و 379 میلیون تومان در 8 ماهه سال 97 به 331 میلیارد و 690 میلیون تومان در هشت ماهه سال جاری دست یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.