کد مطلب: ۴۱۳۴۴۵

بازار سهام در هفته‌ای که گذشت

بازدهی ۲ درصدی هفته اول آذر / کدام صنایع بیشترین تاثیر را گذاشتند؟

بازدهی 2 درصدی هفته اول آذر / کدام صنایع بیشترین تاثیر را گذاشتند؟

بورس و فرابورس در این هفته با بازدهی 2.04 درصدی، عمکلرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشتند. در همین راستا شاخص کل بورس رشدی 6233 پله‌ای را تجربه کرد و در کانال 311 هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در اولین هفته آذر و پس از گرانی بنزین، واکنش مثبتی نشان داد و روندی صعودی را در تمامی روزهای هفته به خود گرفت.

بورس و فرابورس در این هفته با بازدهی 2.04 درصدی، عمکلرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشتند. در همین راستا شاخص کل بورس رشدی 6233 پله‌ای را تجربه کرد و در کانال 311 هزار واحدی قرار گرفت.

گفتنی است که کارشناسان در نظرسنجی تجارت‌نیوز ، هفته ابتدایی آذر را متعادل و مثبت پیش‌بینی کرده بودند.

هفته اول آذر

بازار در روز شنبه

بازار سهام در اولین روز از آذرماه کار خود را در وضعیتی مثبت و رو به رشد آغاز و تا بیش از هزار واحد مرتبه رشد کرد، اما روند صعودی در میانه بازار متوقف شد و بیش از ۴۰۰ واحد برگشت. در آخر نیز شاخص کل بورس با افزایشی ۶۲۵ پله‌ای در کانال ۳۰۵ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین پارس، شپدیس و حکشتی، نمادهای تاثیرگذار در اولین روز آذرماه بودند.

بازار در روز یکشنبه

شاخص کل بورس در دومین روز هفته، پس از یک رفت و برگشت به سمت محدوده منفی، با ۱۵۱ واحد رشد، در کانال ۳۰۵ هزار واحدی مستقر شد. شاخص کل هم وزن نیز با رشدی ۶۸۶ مرتبه‌ای، در کانال ۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در معاملات امروز، نمادهای رانفور، حکشتی و همراه بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

بازار در روز دوشنبه

شاخص کل بورس در سومین روز کاری هفته رشدی ۲۷۰۰ مرتبه‌ای را تجربه کرد و در کانال ۳۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با رشدی ۲٫۴۳ درصدی، در کانال ۹۱۴۶۹ قرار گرفت.

گروه‌های بانک ، فلزات اساسی و خودرو به عنوان برترین صنایع و نمادهای رانفور، خودرو و حکشتی نیز بیشترین تاثیر مثبت را در نماگر امروز بازار سهام گذاشتند.

بازار در روز سه‌شنبه

بازار سهام در واپسین روزهای هفته اول آذر ماه، مجدد با رشد همراه شد؛ شاخص کل بورس در روز سه شنبه با رشدی ۰٫۳۸ درصدی، ۱۱۶۶ واحد افزایش یافت و در کانال ۳۰۹ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشدی ۹۴ مرتبه‌ای، کانال ۹۲ هزار واحدی را تجربه کرد. همچنین در این روز نمادهای وبملت، پارس و دعبید، بیشترین تاثیر را بر دماسنج بازار سرمایه گذاشتند.

بازار در روز چهارشنبه

بازار سهام در آخرین روز معاملات هفته اول آذر عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای گذاشت؛ شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشدی بیش از نیم درصدی، ۱۵۸۶ واحد رشد کرد و در کانال ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی بیش از ۵۰۰ واحدی را تجربه کرد.

بازار سهام در روز چهارشنبه تحت تاثیر توجه سهام‌داران به گروه‌های فلزی، دارویی و خودرویی قرار گرفت؛ در این راستا نمادهای رمپنا، فملی و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.