کد مطلب: ۶۰۱۴۵۷

نیکزاد خبر داد:

میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱

میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱

نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان بودجه حقوق برخی وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس اظهار کرد: دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم هستند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و سر و سامان به وضعیت موجود داده شود که این مسئله جزو خصوصیات بارز یک دولت انقلابی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است.

نیکزاد تصریح کرد: یارانه حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با تایید اکثریت مجلس در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان و کارکنان قرار می‌گیرد که به همین منظور در این زمینه اکثریت مجلس موافق حذف ارز هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان بودجه حقوق برخی وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصادکلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با این افزایش فقط میتونیم لباس برای پوتکمون خرید کنیم کاش درخواست جوانسازی جمعیت را از مردم نمی‌کردند با این ۱۰ درصد جوجه کشی هم نمی‌توانیم کنیم چه برسد به جوانسازی جمعیت

  • کارمند حجمی اداره تعاون اصفهان

    آیا رهگیری از این مبلغ می‌شود چون حقوق از قبل تعریف شده این مبلغ پنهان می‌باشد و بین مدیران نسبت به سمت بزرگیه پینه جای مهر روی پیشانیش تقسیم میشه بنا که میگویند شما حجمی شرکتی هستید و بشما نمیشه داد الان رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نامرد کلانی و معاونش نا مرد برزوییان تو اینسا هست شرح کنید کارمندانی که عیدی و سنوات بهشان تعلق نمیگیرد بخوانید و خود قضاوت کنید

  • ناشناس

    برچه اساسی این افزایش 10درصدی برا قشر زحمتکش کارمندان را اعمال میکنید واقعا با این تورم گرانی
    جوابگو نیست .

  • ناشناس

    واقعا افزایش 10 درصدی حقوق برای کارکنان زحمتکش شرم آور هست .
    انقد مردم رو ناامید نکنید
    تلاشی برای ایجا روحیه بکنید

  • ناشناس

    عجب حکایتی داریم، افزایش هزینه سرانه چند برابر شده، تورم عمومی کشور بالای ۵۰ درصد است، آنوقت افزایش حقوق ۱۰ درصد، چرا؟؟؟

  • ناشناس

    لطفا بفرمایید حقوق خودتون چن برابر هست و باعث تورم. که نمیشه درسته شرمتان باد حقوق ها رو افزایش ندین اما قیمت ها برگرده به سه جهار سال قبل

  • ناشناس

    خجالت بکشین با این درصدی که اضاف می کنید درد بلای دولت دوازدهم توی سرتون

  • ناشناس

    واقعا خجالت باد شما باین ۱۰درصد
    کور که نیستی با این تورم افسارگسسته

  • ناشناس

    در کتاب گنیس این ۱۰ درصد ثبت شد

  • ناشناس

    واقعا شرم آوره ،به هر بهانه‌ای مردم روتحت فشار میذارین اگه راست میگین وتو فکر مردم و ایجاد نشدن تورم هستین حقوق های نجومی رو کاهش بدین