کد مطلب: ۵۵۰۴۱۶

رضایی:

انتخابات از قبل مهندسی شده نیست

انتخابات از قبل مهندسی شده نیست

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات از قبل مهندسی شده نیست و شما هموطنان سرنوشت صندوق‌‌ها را تعیین می‌کنید و خواهید گفت که اراده و انتخاب اصلی در دست شماست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۳ خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی شبکه استانی تبرستان، اظهاراتی کرد که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

- سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است، چشم اندازهای بدیع و متنوع، پوشش گیاهی و چهار فصل پربازده آن طبیعتی را به وجود آورد که گویی جهان کوچک در ایران شکل گرفته و از همه قاره‌‌های عالم قطعه ای در ایران وجود دارد.

- هنرامام انقلاب اسلامی این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانیان را دورهم جمع کرد و انسجام بزرگی را به وجود آورد که همه با هم یکی شدیم و روی قامت خود ایستادیم اما متاسفانه سیاست های نادرست دولت ها در سه دهه اخیر باعث شد که این توانایی عظیم و قامت بلند ایران در مقابل مشکلات خم شود.

- با وجود رهبری فرزانه و جوانان غیرتمند می‌توان همه ملت ایران را دور هم جمع کرد و حرکتی نو را آغاز و قیام کرد.

- قیام سوم، قیام فرهنگی اقتصادی، شکستن محاصره اقتصادی، پیشرفت‌‌های بزرگ، زندگی بهتر، تشکیل دولت وحدت ملی و برای سربلندی کشاورزان، معلمان، کارگران، بازنشستگان و زدودن غم و غصه خواهد بود اما به شرط حرکت همه باهم است.

- انتخابات از قبل مهندسی شده نیست و شما هموطنان سرنوشت صندوق‌‌ها را تعیین می کنید و خواهید گفت که اراده و انتخاب اصلی در دست شماست.

- مناطق و قطب‌های اقتصادی درست می‌کنم، به استان‌ها اختیارات و مسئولیت داده می‌شود. به عنوان نمونه اگر مردم در استانی سپرده های خود را در بانک گداشتند باید در همان استان سرمایه گذاری شود نه اینکه از هر استانی ۴۰ درصد سپرده‌ها به تهران انتقال داده شود و از آنجا تبدیل به ارز و پس از آن از کشور خارج شود که در دولت جدید این را بالعکس خواهیم کرد.

- یارانه ۴۵۰ هزار تومان برای همه استان است، اختیارات تصمیم‌سازی و تصمیم گیری در زمینه اقتصاد به همان استان برای به وجود آوردن مناطق و قطب‌‌های اقتصادی داده می‌‌شود چرا که هر کدام به اندازه یک کشور می‌‌تواند تولید کنند.

- بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر از استان‌‌های ایران است، همه استان‌‌ها همان طور که در انقلاب و دفاع مقدس به صحنه آمدند این دفعه در دولت اقدام و تحول همه را به صحنه می‌آوریم و تمام ایران تبدیل به کارگاه بزرگ اقتصادی خواهد شد اما به شرط اینکه جوانان نشاط داشته باشند.

- دولت اقدام و تحول می‌خواهد وحدت ملی را به وجود آورد، گفت: چپ و راست کردن و پارتی بازی و بی عدالتی باید از بین رود و ما این کار را خواهیم کرد.

- استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب می شود و بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی که رییس جمهور با تصویت هیات دولت می تواند اختیارات خودشان را به افرادی واگذار کند و در بعد اقتصاد این اختیار داده می شود.

- معلمین، کشاورزان، کارگران، کارکنان دولت توجه خواهیم کرد و علاوه بر رایانه ۴۵۰ هزار تومان می‌خواهیم مسئله اشتغال و تولید در استان ها با حمایت دولت مرکزی شغل ایجاد کنند.

- نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان از مهم‌ترین کارهای دولت من است، با اجرای این طرح ۳۰۰ صنعت راه اندازی و ایجاد شغل می‌شود.

- همان طور که من و دوستانم زیر شیمایی و بمباران رفتیم خودمان را سپر ملت ایران می کنیم و اجازه نمی دهیم نان قرضی، کولبری، زباله گردی بر قامت بلند ایران بنشیند.

- حفظ کرامت انسانی مهمترین هدف دولت اقدام و تحول است که از خانه آغاز می کنیم.

- مسئله ازدواج جوانان، حقوق خانه داری، رونق کسب و کارهای خانگی از جمله برنامه های دولت اقدام و تحول است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اسی

    امیدوارم برندہ این انتخابات شیر مرد بختیارے حاج محسن باشہ انشاءاللہ