کد مطلب: ۲۰۲۳۱۰

انتشار گزارش مالی بزرگترین خودروساز آمریکایی

انتشار گزارش مالی بزرگترین خودروساز آمریکایی

جنرال موتور در سال 2017 گزارش مالی خود را اعلام کرد.

جنرال موتورز گزارش سال مالی 2017 خود را منتشر کرد. در این گزارش شاهد درآمد EBIT (درآمد قبل از کسر مالیات و هزینه‌های جانبی) 12.8 میلیارد دلاری غول خودروسازی آمریکا هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جنرال موتورز می‌گوید این عملکرد به واسطه عملکرد قوی در آمریکای شمالی، رشد پایدار مالی، کاهش هزینه‌ها و بازگشت به سود در آمریکای جنوبی حاصل شده است.

البته همه‌چیز گل و بلبل هم نیست زیرا این خودروساز آمریکایی گفته به خاطر برخی موضوعات از جمله کارهای نیمه تمام ضرر خالص 3.9 میلیارد دلاری را در سال 2017 متحمل شده است.

یکی از مهم‌ترین دلایل این ضرر به اصلاحات مالیاتی آمریکا و همچنین معامله فروش اوپل و واکسهال به پژو-سیتروئن مربوط می‌شود. جنرال موتورز همچنین از چندین شامل هند و آفریقای جنوبی خارج شده است.

در حالی‌که سال 2017 برای جنرال موتورز عالی نبوده اما غول آمریکایی امیدهای زیادی به آینده دارد زیرا شورولت سیلورادو و جی‌ام سی سیرا 2019 اواخر سال جاری عرضه خواهند شد. جنرال موتورز انتظار دارد موفقیت های خودروهایی همچون بیوک انکلیو، شورولت تراورس و جی‌ام‌سی ترین ادامه یابد.

اگرچه چنین گزارش‌هایی معمولا برای نیم نگاه به آینده تهیه می‌شوند اما گزارش جدید جنرال موتورز چیز زیادی را از آینده به دست ما نمی‌دهد زیرا این خودروساز انتظار دارد از تکنولوژی‌های خودران در سال 2019 و در سرویس‌های اشتراک خودرویی استفاده کند.

جنرال موتورز همچنین برنامه‌های خود برای عرضه 15 خودرو در چین تا پایان سال جاری را اعلام کرده است. این خودروها تحت برندهای بیوک، کادیلاک، شورولت، بائوجون و وولینگ عرضه خواهند شد.

یکی از بزرگ‌ترین برندگان گزارش مالی اخیر جنرال موتورز کارکنان تاسیسات این کمپانی هستند که ظاهرا از پاداش حدود 12 هزار دلاری بهره‌مند خواهند شد.

منبع: رکنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.