کد مطلب: ۲۵۰۷۸۵

انتقاد از افزایش بدون هماهنگی قیمت آرد

انتقاد از افزایش بدون هماهنگی قیمت آرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بر غیرمنطقی بودن افزایش قیمت در حوزه غلات و از جمله گندم تاکید کرد.

دکتر حشمت‌الله عسگری در جلسه بررسی مشکلات گندمکاران این استان با انتقاد از افزایش قیمت آراد، آن را غیرقانونی، عنوان و اظهار کرد: بی‌انضباطی در افزایش قیمت برخی کالاها به هیچ عنوان پذیرفته نیست و مسوولان امر باید به این پرسش پاسخ روشن دهند که چرا در گران شدن قیمت آرد هماهنگی لازم صورت نمی‌گیرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از تلاش برای تسریع در پرداخت طلب گندمکاران خبر داد و اظهار کرد: دولت همه توان خود را به‌کار گرفته تا دسترنج کشاورزان و گندمکاران در اولین فرصت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

عسگری از برنامه‌ریزی دولت برای پرداخت به موقع طلب گندم‌کاران خبر داد و افزود: باید فرآیند خرید تضمینی گندم و پرداخت بهای آن در زمان مناسبی انجام شود تا کشاورزان از این ناحیه متضرر نشوند.

وی با اشاره به رویکردهای سنتی در کشاورزی ایران خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا دوره برداشت محصولات به حداقل ممکن برسد .

وی با اشاره به مشکل تامین سوخت برای حمل و نقل محصولات کشاورزی و از جمله گندم ادامه داد: لازم است تا در تردد وسایل حمل گندم و تامین سوخت کمباین‌ها و دیگر ادوات کشاورزی همکاری لازم از سوی شرکت فرآورده های نفتی با کشاورزان و بهره‌برداران صورت گیرد.

معاون استاندار بر ضرورت حفظ کیفیت گندم در این استان تاکید کرد و گفت: گندم یک محصول استراتژیک در کشاورزی ما است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.