کد مطلب: ۵۵۲۷۱۳

مهرعلیزاده، داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری:

انصراف نمی‌دهم

انصراف نمی‌دهم

محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است که از صحنه انتخابات انصراف نخواهد داد و با قدرت تا پایان ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، او دقایقی پیش اعلام کرد که از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ کنار نمی‌رود و با قدرت تا پایان انتخابات ادامه می‌دهد.

این درحالی است که در روزهای گذشته اخباری منتشر شده بود که قرار است محسن مهرعلیزاده از ادامه انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف بدهد ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. مردم می‌توانند در این روز در انتخابات شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت کنند.

بنا بر اعلام اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هستند. بیش از ۷۲ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور پیش بینی شده است که به عنوان شعبه‌های ثابت و سیار، کار اخذ رای را در ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها وی گفته است که در ۲۴ مرکز استان و البته غیر از تهران، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، بنابراین در این مراکز استان‌ها از تعرفه کاغذی و از صندوق‌های رای معمول نیز استفاده نمی‌شود، بلکه صندوق‌های رای الکترونیکی وجود دارند و افراد با وارد کردن کد هر یک از نامزد‌ها می‌توانند به نامزد مورد نظر خودشان رای بدهند.

سه مناظره انتخاباتی میان کاندیداها برگزار شده است.

نخستین مناظره انتخابات ۱۴۰۰ ایران ، روز جمعه ۱۵ خرداد با موضوع اقتصادی برگزار شد. دومین مناظره نیز سه‌شنبه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۷ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار و به صورت زنده از شبکه یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران پخش شد. تاریخ آخرین مناظره نیز ۲۲ خرداد بود.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.