کد مطلب: ۴۱۶۳۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازدهی بازارها از ابتدای سال تا به امروز چقدر بوده است؟

بازدهی بازارها از ابتدای سال تا به امروز چقدر بوده است؟

حدود 9 ماه از سال جاری  گذشته و در میان بازارهای مالی، عملکرد بازار سهام نسبت به دیگر بازارها بهتر بوده، به طوری که طلا با اندک رشد قیمتی و سکه و دلار بدون تغییر قیمتی همراه بوده‌اند.

بورس پربازده‌ترین مکان سرمایه‌گذاری از ابتدای سال جاری بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با گذشت تقریبا 9 ماه از سال 1398، آمارها نشان می‌دهد تا به امروز مورخ 22 آذر ماه، تنها جایی که برای سرمایه‌گذاران می‌توانسته سودده باشد بازار سهام و تا حدودی طلا بوده است.

حدود 9 ماه از سال جاری گذشته و در میان بازارهای مالی، عملکرد بازار سهام نسبت به دیگر بازارها بهتر بوده، به طوری که طلا با اندک رشد قیمتی و سکه و دلار بدون تغییر قیمتی همراه بوده‌اند.

بورس

بازار سهام از ابتدای سال تا به امروز با رشد 90 درصدی همراه بوده است. شاخص کل بورس در ابتدای سال جاری در سطح 178 هزار واحد قرار داشت که با رشد 90 درصدی بیش از 160 هزار واحد افزایش یافت و در سطح 339 هزار واحد قرار گرفت.

طلا

قیمت طلا از ابتدای سال تا به امروز با نوسان‌های زیادی همراه بوده که در نهایت بازدهی 4.5 درصدی را طی این دوره به ثبت رسانده است.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد، با رشد 4.5 درصدی از 429 هزار تومان در ابتدای سال جاری به 449 هزار تومان در امروز رسید.

کمترین میزان قیمت طلا از ابتدای سال جاری مربوط به 27 تیر ماه و معادل 393 هزار تومان بوده است.

956

سکه

قیمت سکه بهار آزادی در ابتدای سال جاری نسبت به امروز تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت هر سکه بهار آزادی که در ابتدای سال جاری چهار میلیون و 394 هزار تومان بود با رشد اندک 0.1 درصدی امروز به چهار میلیون و 399 هزار تومان رسید.

کمترین میزان قیمت سکه بهار آزادی از ابتدای سال جاری مربوط به 26 تیر ماه و معادل سه میلیون و 894 هزار تومان بوده است.

دلار

تغییر قیمت دلار نیز همانند سکه در ابتدای سال جاری نسبت به امروز بدون تغییر بوده است.

قیمت دلار (در صرافی ملی) که در ابتدای سال جاری 12 هزار 890 تومان بود با رشد 0.04 درصدی امروز در سطح 11 هزار و 900 تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بهار امسال توانست روند صعودی را طی کند، به طوری که قیمت آن در اردیبهشت ماه در بالاترین سطح خود معادل 15 هزار و 350 تومان قرار گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.