کد مطلب: ۳۵۶۳۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازدهی بازارها پیش از تصمیم‌گیری پالرمو چقدر بود؟ / رصد قیمت‌ها پیش از پالرمو

بازدهی بازارها پیش از تصمیم‌گیری پالرمو چقدر بود؟ / رصد قیمت‌ها پیش از پالرمو

آخرین کارنامه هفتگی بازارها تا پیش از تصمیم‌گیری درباره پالرمو نشان می دهد در هفته گذشته به جز اوراق تسه، دیگر بازارهای مالی بازدهی مثبتی داشته‌اند. در هفته گذشته اوراق تسهیلات مسکن (تسه9512) با افت 8.1 درصدی مواجه شد.

امروز یازدهم اسفند ماه سال 1397، مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی لایحه پالرمو خواهد پرداخت و اگر بررسی از سوی این نهاد به پایان برسد، نتیجه نهایی از طریق رای‌گیری به اطلاع عموم می‌رسد.

نتیجه جلسه امروز پالرمو قطعا بازارهای مالی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

بازارهای مالی تا پیش از جلسه پالرمو امروز چه روندی داشته‌اند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازارهای مالی در هفته قبل از جلسه بررسی پالرمو روندهای متفاوتی را داشته‌اند.

بر اساس داده‌های رسمی شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران طی هفته گذشته، بازار سهام در مقایسه با دیگر بازارها از بازدهی بیشتری برخوردار شد.

شاخص کل بورس تهران طی معاملات هفته قبل، با رشد 3.6 درصدی توانست از کانال 159 هزار واحدی عبور کند و وارد کانال 165 هزار واحد شود.

در بازار ارز طی دوره مذکور، قیمت دلار در بازار آزاد با رشد 1.7 درصدی از 12 هزار و 970 تومان در ابتدای هفته گذشته به 13 هزار و 200 تومان در پایان هفته رسید.

کدام بازارها در بهمن ماه بازدهی بیشتری داشتند؟

همچنین طی هفته گذشته، بازار سکه و طلا نیز تا حدودی با افزایش قیمت همراه بود.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در هفته قبل که تا سطح 436 هزار تومان افزایش یافته بود در نهایت با 0.7 درصد رشد قیمت از 423 هزار تومان در ابتدای هفته قبل به 426 هزار تومان در پایان هفته رسید.

سکه تمام بهار آزادی نیز که در هفته گذشته قیمت چهار میلیون و 710 هزار تومان را نیز لمس کرده بود در نهایت با 2.8 درصد رشد از چهار میلیون و 420 هزار تومان در ابتدای هفته گذشته به چهار میلیون و 546 هزار تومان در پایان هفته گذشته رسید.

اوراق تسهیلات مسکن اسفند سال 1395 (تسه9512) طی معاملات هفته گذشته با افت بیش از هشت درصد، بیشترین کاهش را نسبت به بازارهای دیگر داشت.

تسه9512 با ریزش 8.1 درصدی از 56 هزار تومان در ابتدای هفته تا سطح 51 هزار و 525 تومان کاهش یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.