کد مطلب: ۶۱۴۱۷۷

طلا و سکه این هفته چقدر بازدهی داشتند؟

طلا و سکه این هفته چقدر بازدهی داشتند؟

طلا و سکه هفته گذشته را با کاهش قیمت آغاز کردند و با حفظ کاهش قیمت در آخرین روز معاملات به کار خود پایان دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طلا و سکه طی معاملات هفته گذشته روندی کاهشی را آغاز و تا پایان هفته این روند را حفظ کردند.

قیمت طلای ۱۸ عیار در ابتدای هفته یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۲۱ تومان قیمت خورد و طی معاملات یکشنبه با ۳٫۹۲۵ تومان کاهش به یک میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۹۶ تومان رسید.

روند کاهشی طلا طی معاملات روز دوشنبه نیز ادامه دار شد و هر گرم طلا یک میلیون و ۲۷۶ هزار ۶۰۰ تومان قیمت خورد. طلا در معاملات سه‌شنبه نیز به یک میلیون و ۲۶۲ هزار ۷۴۹ تومان کاهش یافت. بازار طلا در آخرین روز از معاملات این هفته با رقم، یک میلیون و ۲۶۸ هزار ۵۲۰ تومان بسته شد.

در بازار سکه نیز ابتدای هفته طبق نرخ‌های اعلامی سایت طلا و جواهر، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان اعلام شد.

طی معاملات یکشنبه قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۳ میلیون تومان است.

در معاملات دوشنبه نیز قیمت سکه تمام طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید به ۱۲ میلیون ۹۲۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه تمام طرح قدیم در معاملات روز سه‌شنبه روند کاهشی خود را حفظ کرد و با ۱۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و قیمت سکه تمام طرح جدید نیز به دنبال آن ۱۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

در آخرین روز از معاملات هفته گذشته، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون ۶۹۰ هزار تومان بسته شد.

آخرین اخبار حوزه ارز، طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.