کد مطلب: ۴۸۵۹۲۰

بازگشایی شستا در امروز چقدر محتمل است؟

بازگشایی شستا در امروز چقدر محتمل است؟

هفته گذشته مدیر عامل شستا اعلام کرده بود نماد این شرکت در هفته جاری و با حداکثر حمایت از زیرمجموعه‌ها و خود سهام شستا، بازگشایی می‌شود. اما آیا در هفته نزولی شاخص بورس این اتفاق رخ خواهد داد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته مدیر عامل شستا اعلام کرد: نماد این شرکت هفته آینده و با حداکثر حمایت از زیرمجموعه‌ها و خود سهام شستا، این نماد بازگشایی می‌شود.

پس از آن هم شستا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سهامداران دارای کد سجام در تاریخ 21 آذر ماه 1399 سود خود را دریافت خواهند کرد و سهامدارانی که کد سجام ندارند در 15 آبان ماه می‌توانند با حضور در شعب بانک رفاه سراسر کشور نسبت به دریافت سود نقدی خود اقدام کنند.

دوشنبه 28 مهر ماه نیز محمود گودرزی، معاون بازار شرکت بورس، در پاسخ به این سوال بورس پرس که آیا شستا بازگشایی خواهد شد؟ گفت: به محض معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده شستا و ناشر، بازگشایی نماد انجام خواهد شد.

بدین ترتیب با توجه به این که هنوز خبر رسمی درباره معرفی بازارگردان شستا منتشر نشده و روند نزولی که شاخص بورس روز گذشته پشت سر گذاشته، بعید است امروز سهامداران شاهد بازگشایی نماد شستا باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    امروز بازارم مثبت هم هست بازش کنن دیگ

  • ناشناس

    همه چی به وضع بازار بستگی داره اگر بازار مثبت باشه بازش میکنن

  • ناشناس

    شستا از 6000تومن رسید به3600،اصلاح حدود 40%و الان زمان بازگشایی با رشد بالا هست

  • م.ذ

    شستا رو در ۵۷۰+ فروختم.
    قیمت اولیه ۸۶۰ تومن بود باید تا ۱۰۰۰تومن بیاد.