کد مطلب: ۴۸۳۹۶۲

«های وب» با چه قیمتی امروز بازگشایی شد؟

«های وب» با چه قیمتی امروز بازگشایی شد؟

نماد «های‌ وب» پس از انتشار صورت مالی نیمه نخست سال که سودآوری قابل توجه را نشان می‌داد امروز با افزایش 10 درصدی در قیمت 3251 تومان بازگشایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صورت مالی شش ماهه اول سال های وب نشان می‌دهد با درآمد 768 میلیارد تومانی که 245 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و بهای تمام شده 278.5 میلیارد تومانی که 174 درصد بیشتر است سود ناخالص 489.5 میلیارد تومانی ساخته که افزایش 309 درصدی را نشان می‌دهد.

طبق گزارش بورس فوری، سود خالص 402.9 میلیارد تومان و 490 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. بدین ترتیب سود خالص هر سهم برابر با 100.7 تومان محقق شده که در مقایسه با سود 17.1 تومانی شش ماهه اول 98 افزایش قابل توجه 489 درصدی را نشان می‌دهد.

انتشار این آمارها درحالیست که امروز سهم های وب بازگشایی شد. بر این اساس، نماد «های‌ وب» پس از انتشار صورت مالی نیمه نخست سال که سودآوری قابل توجه را نشان می‌داد امروز با افزایش 10 درصدی در قیمت 3251 تومان بازگشایی شد.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به این بورس فعلا امیدی نیست کسانی که برای نوسان گیری وارد میشن به همراه حقوقیها بازار رو نابود کردن نوسانگیری تو این شرایط یعنی مرگ حقیقی در نتیجه مرگ بورس تمام??

  • شیرترقه میرتراقی

    یکی نیست به این سازمان بورس بگه آقاجان! شستا رو باز کنید.
    یا هه سهام دیگه رو ببندید.
    تا کی بی‌عدالتی؟؟؟

  • محمد

    ابطال شد که!
    بله با ۱۰ درصد باز شد اما مورد تایید ناظر قرار نگرفت و ابطال شد

  • ناشناس

    های وب با مثبت حدود ده درصد باز شد و جالب اینجاست که نماد بسته قیمت پایانی آن لحظه به لحظه داره کم میشه و به صفر نزدیک میشه
    نماد بسته چطور این اتفاق براش میفته
    بورس دستوری