کد مطلب: ۳۰۶۶۲۱

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در يادواره شهدای صنعت و تشييع پيكر دو شهيد گمنام در سايپا:

بايد از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با دشمنی‌ها جديد و جنگ اقتصادی الگو بگيريم

بايد از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با دشمنی‌ها جديد و جنگ اقتصادی الگو بگيريم

سردار نصيری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اينكه بايد با تلاش مضاعف در عرصه اقتصادی و فعاليت با محوريت اقتصاد مقاومتی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اين زمينه بهره بگيريم گفت: همه ما بايد از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با دشمنی‌های جديد الگو بگيريم و حركت سايپا در اين راستا ستودنی است.

در مراسم يادواره شهدای صنعت كه به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، نمايندگان مجلس شورای اسلامی، مديرعامل، مديران ارشد و كاركنان گروه خودروسازی سايپا برگزار شد، پيكر مطهر دو شهيد گمنام دفاع مقدس در مجتمع صنعتی سازه گستر سايپا تشييع و مقام شامخ شهدای دفاع مقدس مورد تجليل قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در اين مراسم سردار علی نصيری با بيان مطلب فوق خاطرنشان كرد: مبنای حركت انقلاب اسلامی تغيير در حكومت موجود و ايجاد تحول در جامعه بود.

وی گفت: امام خميني (ره) اهداف انقلاب اسلامی را در سه محور اصلی تبيين كرد كه محور اول تغيير حكومت شاهنشاهی و تبديل آن به نظام اسلامی و محور دوم بسط و گسترش حكومت اسلامی به كشورهای منطقه و محور سوم اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

نصيري افزود: استكبار جهانی با اطلاع از اهداف عميق انقلاب اسلامی، طی 40 سال در مقابل نظام جمهوری اسلامی ايران صف آرايی كرده تا انقلاب ايران به اهدافش نرسد كه البته در اين خصوص شكست خورده است، چون انقلاب ما برگرفته از قرآن و عترت بوده و الگوی حركت انقلاب ما مكتب عاشورا است.

وی تاكيد كرد: دشمن می‌دانست اگر انقلاب ما به نهال پرثمری تبديل شود، بلاي جان آنها خواهد شد و از اين رو با ايجاد بحران‌های داخلی در اوايل انقلاب، 19 ماه پس از پيروزی انقلاب اسلامی جنگ نابرابر را بر ملت ايران تحميل كرد.

سردار نصيری با اشاره به شرايط نامناسب و عدم آمادگی كامل كشور در مواجه با جنگ تحميلی تاكيد كرد: مردم و مسئولان با الهام از فرهنگ عاشورا در مقابل دشمن تا دندان مسلح تا پای جان ايستادگی كردند و در سايه هدايت‌های ولايت فقيه توانستند دفاع مقدس را با موفقيت پشت سر بگذارند و در واقع دفاع مقدس برگی زرين از تاريخ كشور ماست.

وی با اشاره به قيام عاشورا و پيام حضرت زينب(س) مبني بر اينكه هر آنچه در كربلا رخ داد زيبايی بود، انقلاب اسلامي ايران را در راستای انقلاب امام حسين(ع) دانست و گفت: چون انقلاب ما برای احيای دين خدا بود همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس زيبا بوده است.

اين فرمانده دوران دفاع مقدس تصريح كرد: از دفاع مقدس درس‌های زيبايی گرفتيم كه بزرگترين درس آن، اوج دلدادگی مردم به آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران گفت: دشمن در حال حاضر استراتژی خويش را تغيير داده و با تغيير ماهيت در دشمنی با انقلاب ما در نظر دارد نسل آينده كشور را از نسل گذشته انقلاب دور كند و جنگ فرهنگی را آغاز كرده است.

وی تاكيد كرد: همانگونه كه مقام معظم رهبری فرموده‌اند دشمن در جنگ فرهنگی نيز شكست خورده، چون در عصر حاضر امثال شهيد حججی‌ها به صحنه آمده‌اند و اينها نشانه‌های شكست دشمن در جنگ فرهنگی است.

ImageHandler 8

ImageHandler 1 1

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.