کد مطلب: ۳۰۱۶۰۱

با این تورها عاشق موسیقی و فرهنگ کشورها می‌شوید

با این تورها عاشق موسیقی و فرهنگ کشورها می‌شوید

در میان تمامی مقاصد گردشگری که تورهای پر‌طرفداری دارند چندتایی بسیار زیبا هستند و مخصوص سفر در شهریورماه که باید حتما آنها را ببینید؛ استانبول، گرجستان و تایلند از جمله مهم‌ترین آنها هستند که در زیر در مورد تورها و دیدنی‌ها توضیح داده‌ایم.

در میان تمامی مقاصد گردشگری که تورهای پر‌طرفداری دارند چندتایی بسیار زیبا هستند و مخصوص سفر در شهریورماه که باید حتما آنها را ببینید؛ استانبول، گرجستان و تایلند از جمله مهم‌ترین آنها هستند که در زیر در مورد تورها و دیدنی‌ها توضیح داده‌ایم.

تور گرجستان؛ خوشگذرانی در میان مردم گرجی

به گزارش تجارت‌نیوز، سفر با تور گرجستان یکی از آن کارهاست که هر چه زود‌تر به دیدن این کشور بروید برد کرده‌اید.

این کشور با توجه به پیشرفت‌های زیادی که در زمینه گردشگری داشته و مدرن شده هنوز فضای دوست داشتنی و سنتی برخی شهر‌ها حفظ شده و مردمی خون‌گرم و مهمان نواز دارد.

تفلیس و باتومی دو شهر بزرگ و عمده گردشگری گرجستان هستند که تورهای آژانس آویسا معمولا برای همین دو مقصد در فصول مختلف سال برنامه‌ریزی می‌شوند.

گرجستان به داشتن هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب معروف است اما اصلا توصیه نمی‌کنیم که سمت رزرو کردن هتل‌های سه ستاره بروید. تمامی هتل هایی که توسط آژانس پیشنهاد شده‌اند دارای صبحانه رایگان بوده و خدمات خوبی را ارائه می‌دهند.

اصلی‌ترین خیابان تفلیس روستا ولی است که بسیاری از دیدن‌های قدیمی از جمله موزه‌ها و ساختمانهای قدیمی زیبا در همین خیابان هستند.

به شهر قدیمی بروید و از فضای سنتی و قدیمی آن منطقه لذت ببرید. برای قدم زدن به پل صلح بروید که مکان خوبی برای قدم‌زنی است.

تورهای آژانس با پرواز‌های قشم ایر و زاگرس اجرا می‌شوند و در تمامی فرودگاه‌ها برای مسافران ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز برای رسیدن راحت‌تر به هتل‌ها در نظر گرفته شده است.

تور‌های گرجستان معمولا ۴-۵ شبه هستند و فرصت کافی برای خرید در مال‌های تفلیس و گشت زنی در شهر دارید.

بار سفر ببنید و دیدن این سرزمین زیبا که با غذاهای خوش‌مزه و موسیقی زیبا منتظر شماست را از دست ندهید. 2 22
تور استانبول؛ قدم‌زنی در محله سلطان احمد

تور استانبول همیشه پر‌طرفدار است و دیدنی‌های فراوانی برای گردشگران دارد اگر بارها به این شهر سفر‌کرده باشید هنوز هم دیدنی‌های فراوانی دارد.

هم قدم‌زنی در خیابان استقلال و کوچه‌های قدیمی محله سطان احمد به دل می‌نشیند و هم پاساژگردی‌های هیجان انگیزش که در چشم به‌هم‌زدنی ساعت‌ها می‌گذرد.

در عصر‌های دل‌انگیز تابستانی به کنار دریا بروید و از وزش نسیم دریا و تماشای کشتی‌های بسفور لذت ببرید.

از پل بسفور عبور کنید و به سمت سلطان احمد بروید در اینجا انواع مغازه‌های سوغاتی فروشی و خوراکی فروشی‌های سنتی استانبول قرار دارد در امتداد همین مسیر وارد محله سلطان احمد شده و به بازار بزرگ استانبول می‌رسید که هم بنای زیبایی‌ است و هم شور‌ و هیجان خوبی دارد در یکی از غذا خوری‌های بازار دنر کباب و اسکندر کباب را نوش جان کنید.

آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر است به همین دلیل تور‌ها با همین پرواز برنامه‌ریزی شده‌اند و با نرخ به صرفه‌ای در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد مسافران پس از رسیدن به فرودگاه با ترنسفر‌های آژانس به هتل می‌رسند.

با توجه به اینکه استانبول هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره خوبی دارد با توجه به سلیقه شخصی خود یک هتلی که در منطقه سلطان احمد و یا تقسیم است را رزرو کنید. تمامی هتل‌ها دارای خدمات سرو صبحانه رایگان نیز هستند؛ هر روزتان را با صبحانه‌های رنگارنگ ترکی آغاز می‌کنید.

اگر در تابستان به استانبول سفر کردید حتما یک روز کامل را برای گشت و گذار در بیوک‌ آدا خالی کنید و با کشتی‌های بشیکتاش به جزیره بروید. در اینجا هیچ ماشینی وجود ندارد دوچرخه کرایه کنید و ساحل را کشف کنید.

این سفر یکی از بهترین خوش گذرانی‌های تابستانه می‌شود با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و به استانبول بروید.

3 20
تور تایلند؛ سفر به سرزمین شب‌های روشن

انتخاب‌های فراوانی برای مدل سفر به تایلند دارید این کشور خوش آب و هوا امکانات فراوانی را برای خوش‌گذرانی و گشت‌وگذاربرای گردشگران تدارک دیده است.

تور‌های آژانس آویسا به صورت‌های متنوع چند مقصدی و تک مقصدی برای سفر به بانکوک، پاتایا و پوکت برنامه‌ریزی شده‌اند در لیست تور‌ها می‌توانید انواع هتل های سه تا پنج ‌ستاره‌های لوکس و زیبا را ببینید.

برای انتخاب هتل با کارشناسان آژانس صحبت کنید و با توجه به مدل سفر خودتان هتل انتخاب کنید.

تور‌های تایلند با پرواز‌های ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند و به صورت مستقیم به تایلند می‌رسید.

در تمامی تور‌های آژانس آویسا گردشگران دارای ترنسفر رایگان هستند و در هتل‌های زیبای تایلند برای مسافران صبحانه سرو می‌کنند.

نمی‌شود به بانکوک بروید و پاتایا یا پوکت را نبینید، اینجا بهشت تفریح‌های آبی با سواحلی بی‌نظیر است؛ در آب‌های دریای آندمان غواصی کنید و در کنار دریا آفتاب بگیرید و بر روی ماسه‌های سفید قدم بزنید.

در بانکوک به دیدن قصر‌های زیبای گرند پلاس بروید و از معابد شهر دیدن کنید. اصلی‌ترین مرکز خرید و غذاهای خیابانی میدان سیام است که قابلیت این را دارد که شما را یک روز کامل سرگرم کند.

در اینجا کلی غذاهای جدید را امتحان می‌کنید و دیدنی‌های جالب می‌بینید.

برای دیدن این سرزمین زیبا و تجربه هیجان و شگفتی‌هایی متفاوت راهی سفر شوید؛ با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور تایلند را رزرو کنید.

منبع: ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.