فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۶۶۵

در حاشیه معرفی محصولات ریورسانگ در ایران مطرح شد:

مشخص نیست مجموعه‌های تولیدی موبایل قرار است چه نوع حمایتی بشوند

مشخص نیست مجموعه‌های تولیدی موبایل قرار است چه نوع حمایتی بشوند

برند ریورسانگ تولیدکننده لوازم جانبی و موبایل چینی در ایران رونمایی شد؛ این برند قرار است تجهیزات و در آینده موبایل را به سفارش ایران تولید و وارد کند و قصد دارد سهم بازار بزرگی از لوازم جانبی کشور را در اختیار بگیرد.

به گزارش تجارت نیوز،

در نشست خبری رونمایی از برند ریورسانگ در ایران، احسان تمیس، مدیر تحقیق و توسعه تیبافناور و فروشگاه آنلاین شهر فافا، درباره دلایل همکاری با ریورسانگ در ایران صحبت کرد. به گفته تمیس، این برند یکی از کسب‌وکارهای نوآورانه در حوزه‌ قطعات الکترونیکی است برای همین جای خالی آن در بازار ایران حس می‌شد. او گفت: «پس از دو سال تحقیق میدانی و بررسی نیازمندی‌های بازار ایران، تصمیم گرفتیم با برند ریورسانگ که در بسیاری از کشورها نمایندگی دارد، همکاری کنیم و نماینده انحصاری این برند در ایران باشیم.»

او درباره حمایت‌های دولت از شرکت‌های تولیدکننده گفت: «در حال حاضر ۹۸ مجموعه تولیدی تاسیس شده است، اما مشخص نیست که حمایت می‌شوند یا نه. ما مدت‌هاست در صف تخصیص ارز هستیم اما فعلاً اتفاق مثبتی در این خصوص نیفتاده است. ما یک سری کالا وارد کرده‌ایم و همزمان در حال آماده‌سازی زمین و خط تولید نیز هستیم.»

آن‌طور که مدیران فروشگاه شهر فافا اعلام کردند، ریورسانگ در حال حاضر در حوزه تولید موبایل در ایران حضور پیدا نکرده است، اما از آنجا که واردات موبایل دکمه‌ای در ایران ممنوع است، قرار است فقط به صورت CKD و SKD واردات انجام شود: «اما در درازمدت برای تولید آن در ایران برنامه داریم. ریورسانگ موبایل هوشمند هم دارد، اما اگر بخواهیم در آن حوزه ورود کنیم از مدل‌های ۴ و ۵ شروع می‌کنیم.»

در ادامه این نشست وِن‌لی اعلام کرد که برند ریورسانگ‌ در دسترس یک‌پنجم مردم جهان است. این شرکت ۳ کارخانه با ۲۶ خط اتوماتیک دارد و روزانه ۴۳۰ هزار قطعه تولید می‌کند. مدیر فروش برند ریورسانگ گفت این شرکت تولیدکننده ساعت هوشمند، تلفن همراه، هندزفری و دیگر محصولات فناورانه، در کشورهای مختلفی شعبه دارد و رویدادهایی را برگزار کرده است.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.