فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۶۲۸۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۲۰۲۲؛ سال معامله‌گری یا سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز؟

۲۰۲۲؛ سال معامله‌گری یا سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز؟

سوالی که برای خیلی از علاقه‌مندان بازار رمزارز ممکن است پیش آمده باشد این است که سال ۲۰۲۲ با تمام فراز و نشیب‌هایی که قرار است با آن مواجه شویم، برای معامله‌گران سودمندتر خواهد بود یا سرمایه‌گذاران؟

ارشان پاخیریان، تحلیل‌گر گروه فاینوست/ به گزارش تجارت‌نیوز برای پاسخ به این سوال در مورد بازار رمزارز باید به کلان‌داده‌های درون شبکه و تکنیکال دقت کرد.

با بررسی داده‌های کلان و اقتصادی و همچنین شنیدن صحبت‌های مقامات دولتی اقتصادهای بزرگ دنیا، از فدرال رزرو آمریکا گرفته تا خانم لاگارد و حتی مقامات آسیای شرق به این نتیجه می‌رسیم که هدف یک چیز است و آن هم کنترل تورم.

پس به نوعی اولین سیگنال منفی برای دارندگان دارایی‌های ریسکی مثل رمزارز از همین جا صادر می شود.

همچنین بر اساس تحلیل آنچین یا داده‌های درون شبکه نیز مشخص می‌شود که به مرور علاقه و میل سرمایه‌گذاران سازمانی و به قول معروف نهنگ‌ها، برای ورود و تزریق پول کم و کم‌تر شده است.

در نهایت تحلیل تکنیکال نیز نتایج جالبی را نشان نمی‌دهد. چرا که حمایت‌ها یکی پس از دیگری در حال از بین رفتن هستند. اکنون فقط حمایت ۲۸ هزار دلار بیت‌کوین به نوعی به عنوان سنگر آخر نیز باقی مانده است.

احتیاط سرمایه‌گذاران در بازار رمزارز

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که بهتر است سرمایه‌گذاران اندکی دست به عصاتر باشند و برای امسال به دنبال بازدهی قابل توجهی نیز نباشند.

شاید بهترین کار برای آنها ورود مقطعی و به دنبال آن خروج بی دردسر از بازار باشد.

از طرف دیگر معامله‌گران و تریدرهای بازار رمزارز می توانند امسال از نوسانات بعضا غیر منطقی سال ۲۰۲۲، نهایت استفاده را ببرند. آنها باید با بهینه‌سازی استراتژی خود و صد البته رعایت مدیریت سرمایه، بهترین استفاده را در شرایط موجود ببرند.

در واقع به نظر می‌رسد امسال، سال تریدرهاست!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار