فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۰۱۲۹۷

استیضاح وزیر صمت منتفی است؟

استیضاح وزیر صمت منتفی است؟

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کمال حسین‌پور، نماینده مردم سردشت در مورد استیضا رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: واقعیت امر این است مردم از وضعیت کنونی بازار ناراضی هستند که افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف عامل آن است.

وی اضافه کرد: علاوه بر مساله صنعت خودرو که هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم، قیمت آهن آلات و میلگرد نیز افزایش یافته که بر قیمت مسکن تاثیر دارد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس صدای گلایه مردم را شنیده و از دولت می‌خواهد با شفاف سازی بیشتر و ایجاد راهکار‌های مختلف با تورم و گرانی‌ها مقابله کند.

استیضاح وزیر امور خارجه

چند روز گذشته نیز حبیب الله دهمرده،یکی از نمایندگان مجلس از تدوین طرح استیضاح وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: با توجه به جمع‌بندی که من و تعدادی از همکاران از مسائل کل کشور داشتیم، براساس قانون استیضاح وزیر امور خارجه را در دستورکار قرار دادیم.

به نقل از فرارو، نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر امور خارجه محور‌های متعددی دارد، در تشریح این محور‌ها افزود: ما همیشه فرصت‌ها را از دست دادیم، اما به عنوان مصداق یک مورد را مطرح می‌کنم؛ آب سیستان یکی از محور‌های استیضاح است؛ در این زمینه باید دقت کرد موضوع مربوط به رودخانه هیرمند در سال ۹۶ در برنامه ششم توسعه به قانون تبدیل شده است.
این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: از آقای ظریف وزیر امور خارجه دولت سابق و از آقای اردکانیان وزیر نیرو دولت دوازدهم در سال ۹۷ و از آقای امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ درباره این موضوع سوال کردم.

نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه من به عنوان نماینده مردم برای تحقق حقوق مردم از ابزار‌های نظارتی و تقنینی خود استفاده کردم، گفت: استیضاح وزیر امور خارجه ۳ برابر حدنصاب امضا دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.