کد مطلب: ۵۸۶۹۵۳

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری پرسود

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری پرسود

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری پرسود در کسب و کارهای مولد نیازی بود در کشور ما که سرمایه‌گذاری‌ها به صورت حلال و مستقیم در تولید انجام شود. هم اکنون این ایده توسط حلال فاند به اجرا رسیده است.

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری پرسود در کسب و کارهای مولد نیازی بود در کشور ما که سرمایه‌گذاری‌ها به صورت حلال و مستقیم در تولید انجام شود. هم اکنون این ایده توسط حلال فاند به اجرا رسیده که می‌تواند از تولیدات ملی حمایت کند و باعث ایجاد توسعه در آنها شود و در نتیجه موجب اشتغالزایی برای تعداد زیادی از هموطنان ما شود، به همین علت:

۱.بازگشت اصل سرمایه و سود سرمایه‌گذاران در پروژه‌های حلال‌فاند تضمینی است.

۲.در حلال‌فاند تنها به پروژه‌های تولیدی و صادراتی تسهیلات تعلق می‌گیرد و سرمایه‌ به هیچ عنوان صرف فعالیت‌های سوداگرانه و غیرمولد نمی‌گردد.

حلال فاند با تمرکز بر تامین‌ سرمایه جمعی از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده و در طی یک سال گذشته عملکرد درخشانی داشته است. بیش از ۳۲۱ پروژه در زمینه‌های مختلف با شرکت همکاری و مشارکت داشته‌اند و بالغ بر ۲۴۱۱ مورد سرمایه گذاری در پروژه‌ها انجام گردیده است.

تا به امروز بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال تامین سرمایه توسط حلال فاند صورت گرفته است. تمامی پروژه های کراد فاندینگ در حوزه تولیدی، صادراتی یا خدمات با ارزش افزوده قابل توجه بوده و امید است که در آینده پیش رو هر چه بیشتر در رونق اقتصاد و گردش چرخ تولید کشور تاثیر گذار باشیم و با ایجاد فرصت مشارکت برای عامه مردم در پروژه‌های بزرگ و حذف واسط ها و دلالان اقتصادی، باعث رضایت بیشتر سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران باشیم.

جزئیات همکاری و سرمایه‌گذاری در حلال فاند

سرمایه‌پذیران می‌بایست در فعالیتی تولیدی تقاضای وام کنند، در غیر این صورت به علت رعایت نشدن جزئیات اسلامی مبادله، قادر به همکاری با حلال‌فاند نخواهند بود. حال در صورتی که سرمایه‌پذیر در بخش تولیدی اقتصاد در حال فعالیت و خواستار وام باشد، می‌بایست توسط یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری ریاست جمهوری اعتبارسنجی شود. در صورتی که نتیجه مثبت باشد و سرمایه‌پذیر قادر به دریافت ضمانتنامه شود، نهایتاً طی ۵ روز کاری توسط حلال‌فاند تامین سرمایه خواهد شد.

حال در این مرحله جزئیات سرمایه‌گذاری اعم از موضوع، مدت زمان، مقدار سرمایه، سود مشارکت، جزئیات پرداخت و … بر روی سایت، کانال، ربات و اینستاگرام بارگذاری می شود تا در دسترس سرمایه‌گذاران محترم قرار گیرد. سرمایه‌گذاران می‌توانند با توجه به پلن‌ مالی مورد علاقه خود شروع به سرمایه گذاری کنند و با عقد قرارداد و دریافت ضمانت نامه خود از دریافت اصل و سود پول خود مطمئن باشند.

اعتبار ضمانتنامه‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری ریاست جمهوری تا ۱۲ برابر سرمایه ثبتی آنها است و لذا کاملا معتبر است. در صورت نکول سرمایه‌پذیر در بازپرداخت سرمایه ها حلال فاند خود مبالغ را پرداخت کرده و پیگیر وضعیت سرمایه‌پذیر و ضمانت‌نامه‌ها می‌شود.

مجوزهای حلال فاند

شرکت حلال فاند دارای مجوز موافقت اصولی تامین مالی جمعی از فرابورس ایران و نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. حلال فاند طبق اظهار نظر کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان می‌باشد.

IMG 20211011 205147

سرمایه‌گذاری در حلال فاند

حلال فاند یک پلتفرم دو طرفه بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران است که از سال ۹۶ با هدف فراهم آوردن بستری امن برای سرمایه‌گذاری پرسود در تولید و صادرات فعالیت خود را آغاز کرد. سرمایه‌گذاری در حلال فاند به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. با مراجعه به سایت حلال فاند امکان سرمایه‌گذاری در پروژه های فعال سایت وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای سرمایه‌گذاری مراجعه کنید.

میزان سود سرمایه‌گذاری چقدر است؟

سود سرمایه‌گذاری بین ۲۲ تا ۳۰ درصد وابسته به مدت زمان و پلن بازپرداخت سرمایه‌گذاری است. سود سرمایه گذاری یک ساله ۲۵ درصد می‌باشد و بازپرداخت سود به صورت ماهانه خواهد بود، پلن‌های سرمایه‌گذاری حداقل ۳ و حداکثر ۲۴ ماه می‌باشند، پس از انتخاب پلن مورد نظر و وارد کردن مبلغ سرمایه‌گذاری در یک پروژه می‌توانید تقویم بازپرداخت را مشاهده نمایید.

IMG 20211011 205220

بازگشت اصل پول و سود سرمایه چگونه تضمین می‌شود؟

در صورت تایید پس از پرداخت موفق، نسخه دیجیتالی قرارداد با سربرگ، امضای مدیرعامل، امضای عضو هیئت مدیره و مهر شرکت دریافت می‌کنید. همچنین پس از سه روز کاری با مراجعه حضوری یا ارسال از طریق پست به آدرس محل سکونت شما امکان دریافت نسخه چاپی قرارداد وجود دارد. سرمایه‌گذاری در حلال فاند بدون ریسک است، سود و اصل پول سرمایه‌گذاران توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری ضمانت شده است. تمامی پروژه‌ها در حلال فاند توسط یک بانک یا یک صندوق معتبر ضمانت شده‌اند. در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، طبق ضمانت نامه صادر شده اقساط سود و اصل پول سرمایه‌گذاران بدون تاخیر توسط ضمانت کننده پرداخت می‌گردد.

پروژه‌هایی که تا کنون توسط حلال فاند تامین مالی شدند

در میان ۳۲۱ پروژه که توسط حلال فاند تامین مالی شده‌اند می‌توان به استارت آپ همراه مکانیک، مهندسی توسعه فن آوری‌های نوین بافت و بنا، آریاتابان نوین صنعت هوشمند، بازرگان گستر ارزش آفرین آسیا، شرکت مهندسی طرح و ساخت دامون و پروژه تولید و اجرا کوتینگ ساختمانی اشاره کرد که موجب گسترش تولیدات داخلی و اشتغال تعداد زیادی از هموطنان شده است.

برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های

۸۶۰۵۲۱۷۱-۰۲۱

۸۶۰۵۴۸۸۹-۰۲۱

تماس بگیرید و یا از طریق وبسایت Halalfund.ir با ما در تماس باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.