کد مطلب: ۴۸۴۶۵۷

در یک برنامه زنده اینستاگرامی مطرح می‌شود:

بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری چست؟

بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری چست؟

بهترین و سودآورترین بازار برای سرمایه‌گذاری چه بازاری است و چطور آن را شناسایی کنیم؟ قرار است در یک مصاحبه زنده اینستاگرامی به این سوالات پاسخ داده شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از راه‌های حفظ ارزش پول، سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف است که می‌توان با تخصیص دارایی در بازارهای مختلف این کار را انجام داد اما سوال اینجاست که بهترین و سودآورترین بازار را چطور شناسایی کنیم؟ قرار است در مصاحبه زنده اینستاگرامی ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز با مهدی سوری،کارشناس بازارهای مالی به این سوالات پاسخ داده شود.

این برنامه زنده اینستاگرامی در روز شنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۲۱ از صفحه تجارت‌نیوز در اینستاگرام پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در صفحه تجارت‌نیوز مشاهده کنند.

برای مشارکت بیشتر در این برنامه، سوالات خود درباره نحوه سرمایه‌گذاری و روند احتمالی آینده بازارها را در انتهای این خبر ثبت کنید تا کارشناس برنامه به آنها پاسخ دهد.

1 20

آخرین اخبار مربوط به بازار سهام را می‌توانید در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین بازار هرچیزی هست به جز بورس!! تمام کسایی که توی این 40روزه هرچی خریدن سود کردن(البته سود نیست بی ارزشی پول هست) ولی کسایی که الان 2ماهه وارد بورس شدن یه 2ماهه سهام خریدن از 100درصد تا 30درصد سرمایه زندگیشون به باد رفته و همینجور هر روز ضرر بیشتر میشه! العانم نمیدونم بخاطر این که سهام نا عدالت مردم بیچاره رو بزخری بکنن بورس رو هر روز منفی میکنن

  • ناشناس

    سلام
    لطفا نگی که بورس بهترین هستش .اره بهترین هستش از لحاظ بدبخت کردن مردم فقیر و بدبخت بسود دولت و پول داران رانت بگیر و حقوقی اجیر شده و مزد بگیر
    بورس بهترین هستش
    بیچاره ما مردم ایران

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید فعلا روی چی سر مایه گذاری کنیم

  • کوهمره_جروق

    فعلا بورس گزینه معقولتری هست.البته زمین و مسکن خوبه ولی حباب زیاد داره

  • ناشناس

    بهترین بازار سرمایه گذاری، خریدن قبر هست چون تا ما بخواهیم بمیریم با این تورم باید بچه ها خونه رو بفروشند تا بتونند یه قبر بخرند

  • ناشناس

    در عرض این دوماه اگه پولمو با ضرر از بورس بیرون می کشیدم و هر آشغالی می‌خریدم الان ضررم جبران می شد و حتی سودم می کردم

  • ناشناس

    فاتحه بورس خوانده شده
    خودتونو معطل نکنید

  • ناشناس

    بورس تمام شد

  • ناشناس

    با نزول بورس، عده‌ای از سرمایه‌گذاران اقدام به فروش سهام خود کرده و بخش زیادی از آن را راهی بازار ارز کرده‌اند.گرانی شدید ارز طی دو ماه اخیر، آثار سوئی بر همه بازارها گذاشته و زندگی و معیشت مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.همین وضعیت با شدت کمتری در بازار طلا نیز حکمفرما بود. در بازار خودرو هم وضعیت بازار ارز را شاهد بودیم به طوری که با نزول بورس، بخشی از پول‌های افرادی که سهام خود را فروختند راهی بازار خودرو شد و قیمت خودرو را به سقف چسباند.این آمارها بیانگر آن است که بورس، پارکینگ مناسب‌تری برای نقدینگی سرگردان است و اگر نزول بورس رخ نمی‌داد، اکنون شاهد قفل شدن معیشت مردم به علت تحمیل دلار ۲۹ هزار تومانی بر اقتصاد کشور نبودیم.به نظر می‌رسد هشدارهایی که عده‌ای از کارشناسان در ماه‌های اخیر درباره رشد بورس می‌دادند و آن را عامل گرانی ارز معرفی می‌کردند، در جهت حمایت از بانک مرکزی بود تا این نهاد دولتی از فشار انتقادات مردم، خلاص شود؛ اما اکنون آن عده از کارشناسان آیا پاسخگوی سقوط بورس و صعود دلار هستند؟ آنها این بار کدام عامل اقتصادی را مقصر معرفی می‌کنند تا بانک مرکزی را تبرئه کنند؟

    • ناشناس

      دولت و بانک مرکزی فکر میکرد اگر بورس ریزش کنه الباقی بازار ها هم ریزش میکنند
      لذا بصورت دستوری و هدفمند با همکاری سازمان بورس و حقوقی ها باعث اصلاح شدید یا بهتر بگویم ریزش بورس شد!
      ولی اینجا رو ندید که خروج از بورس یا عدم میل ورود به بورس باعث بهم ریختگی نرخ طلا و ارز ، مسکن و خودرو خواهد شد
      همیشه اقتصادیون میگن اقتصاد به مثال دو تیغه یک قیچی هست و اثر خود را میگذارد
      در هر صورت چاره جز رشد بورس و شاخص دولت نداره
      و به گفته خودشون شاخص تا پایان سال به ۴میلیون خواهد رسید.

  • ناشناس

    دولت با یک اشتباه تاکتیکی ، که فکر میکرد اگر بورس را کنترل کند به موازات آن نرخ ارز هم کنترل خواهد شد ، دست به ریسک بزرگی زد و بازار سهام را بهم ریخت، با این کارش هم ملت را دچار زیان و فراری داد از بورس و هم فاتحه ارزش ریال را با عدم کنترل نرخ ارز و هم موجبات هجوم مردم بسوی طلا و دلار را فراهم کرد، ودر حال حاضر چاره ای جز حمایت از بازار سرمایه برای کنترل نقدینگی ندارد.
    گرچه امید بسته به انتخابات آمریکا
    و باید بقولی جفت شش بیاره که بایدن رای بیاره تا شاید با انتخاب این، جو روانی بازار کنترل گردد
    من و شما هم چاره ای جز صبر نداریم و باید به انتخابات پیش رو چش انتظار باشیم
    چون از این دولت و این مسئولین امیدی نیست!