کد مطلب: ۵۱۸۴۶۵

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز

قیمت بلیط ارزان هواپیما تبریز به عواملی مانند نوع بلیط، کلاس پروازی، فصل سفر و… بستگی دارد. هریک از این عوامل می‌توانند باعث بالا رفتن و یا پائین آمدن قیمت بلیط هواپیما تبریز شوند.

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و… در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافی‌ست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعیین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان ( deltaban.com ) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک می‌تونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک می‌تونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک می‌تونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

IMG 20210302 120030

سه کلیک تا تبریز

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز بهتون بگیم تا در سفر به تبریز از این نکات استفاده کنید…

تبریز سومین شهر بزرگ ایران با مساحتی حدود ۱۲۰۰ کیلومتر مربع به عنوان قطب اقتصادی شمال غرب، نقش بسزایی در صنعت و اقتصاد ایران دارد. تبریز را به حق شهر اولین‌ها می‌نامند. از جمله اولین‌های این شهر می‌توان به نخستین هتل، نخستین سینمای عمومی، نخستین کافه تریا، نخستین شهرداری و… اشاره نمود. در کنار تمام این موارد این نکته را نیز اضافه کنید که تبریز برای مدتی طولانی پایتخت ایران بوده است. شاهان بسیاری در این شهر بر تخت نشسته‌اند و هر یک یادگاری از خود در آن به جا گذاشته‌اند.

دیدنی‌های شهر تبریز

اتفاقات تاریخی بی‌شماری که در تبریز رخ داده است، آثار بی‌نظیر زیادی را در آن به یادگار گذاشته‌اند، که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن آن‌ها به این شهر زیبا سفر می‌کنند. البته بازدید از جاذبه‌های طبیعی اطراف تبریز را نیز نباید فراموش کرد. در سفر به تبریز همان قدر که برای بازدید از آثار تاریخی زمان می‌گذارید باید صرف طبیعت‌گردی هم بکنید.

از جاذبه‌های طبیعی تبریز می‌توان به جنگل ارسباران، پارک ملی کنتال، کویر قوم تپه و… و از جاذبه‌های تاریخی این شهر نیز به خانه علی موسیو، ایل گلی، خانه مشروطه، بازار فرش تبریز، کلیسای کاتولیک‌ها و… اشاره کرد.

سوغات تبریز

سوغات شهر تبریز به قدری متنوع است که در سفر به این شهر برای خرید سوغات هیچ مشکلی نخواهید داشت. از انواع سوغاتی‌های مختلف این شهر می‌توان به شیرینی‌های خوشمزه‌ای مانند نوقا، قرابیه، راحت الحلقوم، لطیفه و… اشاره کرد. البته انتخاب شما برای خرید سوغات، به آن‌ها محدود نمی‌شود بلکه می‌توانید صنایع دستی زیبا، محصولات چرمی با کیفیت و البته قالی تبریز را برای سوغات بخرید و به یادگار با خود به شهرتان ببرید.

آب و هوای تبریز

از آنجا که استان آذربایجان از مناطق سردسیر ایران محسوب می‌شود، تبریز نیز زمستان‌های بسیار سردی دارد که به سرمای استخوان سوز معروف است. به خصوص اگر به سرمای هوا عادت نداشته باشید سرمای هوای تبریز می‌تواند برایتان آزاردهنده باشد. برعکس تابستان‌های این شهر با نسیم خنکی که در آن می‌وزد، روح بخش و جان فزاست. اگر قصد سفر به تبریز و بازدید از جاذبه‌های این شهر را دارید، اواخر بهار و تابستان بهترین زمان سفر به این شهر می‌باشد.

فرودگاه تبریز

فرودگاه بین‌المللی تبریز یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران است که در سال ۱۳۲۹ با هدف ارائه خدمات هوایی، پروازهای برنامه‌ای و غیر برنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافرین، متقاضیان و سایر ارگان‌های کشوری کار خود را آغاز نمود. قرار گرفتن این فرودگاه در نزدیک مرز ایران و کریدور هوایی ایران به اروپا و آسیای میانه سبب اهمیت بالای این فرودگاه در ناوگان هوایی کشور شده است. این فرودگاه با دو بانده مجهز، هر هفته میزبان حدود ۲۰۰ پرواز داخلی و ۲۰ پرواز خارجی می‌باشد.

بلیط ارزان هواپیما تبریز

قیمت بلیط ارزان هواپیما تبریز به عواملی مانند نوع بلیط، کلاس پروازی، فصل سفر و… بستگی دارد. هریک از این عوامل می‌توانند باعث بالا رفتن و یا پائین آمدن قیمت بلیط هواپیما تبریز شوند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای این که از ابتدا به دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما تبریز بگردید، بلیط‌ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید تا در بهترین زمان، مناسب‌ترین بلیط هواپیما تبریز را خریداری کنید. از یاد نبرید همیشه ارزان‌ترین بلیط، مناسب‌ترین بلیط برای شما نیست.

IMG 20210302 112836

از عوامل مؤثر بر قیمت بلیط هواپیما تبریز، زمان خرید آن می‌باشد. به طور کلی زمان سفر را به دو دسته اوج سفر (High Season) و فصل کاهش سفر (Low Season) دسته بندی می‌کنند. در هر مقصد سفری زمان‌هایی هست که به دلیل آب و هوای بهتر، زیبایی‌های طبیعی و… بسیاری دلایل دیگر، مسافران بیشتر تمایل سفر به آن منطقه را دارند. به چنین زمان‌هایی فصل اوج سفر گفته می‌شود. تابستان‌های شهر تبریز را می‌توان زمان اوج سفر این شهر دانست. آب و هوای معتدل و خنک این شهر در زمانی که دیگر شهر‌های ایران بسیار گرم هستند این شهر را به مقصدی عالی در این ایام تبدیل کرده است. تعطیلی مدارس نیز در این سفر‌ها بی تأثیر نمی‌باشد. البته باید توجه داشته باشید که معمولاً در چنین ایامی قیمت بلیط هواپیما گران تر شده و هزینه‌های اقامتی نیز بالا می‌رود. پس اگر اجباری برای حضور در تبریز در زمان خاصی ندارید شاید بهتر باشد سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید.

اما بر عکس ایام اوج سفر، زمان‌هایی هم هستند که گردشگران کم‌تری به شهر تبریز سفر می‌کنند. از اوایل پائیز هوای تبریز شروع به سرد شدن می‌کند و ماه‌های زمستان که دمای هوا به شدت پائین می‌رود تا اواسط بهار که هوا مجدداً رو به گرم تر شدن می‌گذارد را می‌توان فصل کمی مسافر در تبریز دانست که البته این مسئله شامل ایام تعطیلی مانند تعطیلات عید نوروز نمی‌شود. در چنین ایامی پائین آمدن تقاضا برای سفر سبب ارزان شدن بلیط هواپیما تبریز شده و حتی هزینه اقامت نیز کاهش می‌یابد. به نظر می‌رسد بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز که هم هوا خیلی سرد نباشد و هم هزینه بالایی نداشته باشیم، اواخر بهار یا اوایل پائیز باشد.

البته اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه آماده سفر هستید و اصطلاحا چمدانتان را بسته‌اید، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز برای شما را بلیط‌های لحظه آخری تعیین می‌کند. با مراجعه به سایت سه کلیک می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌های لحظه آخری تبریز را خریداری کرده و با کم‌ترین هزینه به تبریز، شهر اولین‌ها سفر کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.