کد مطلب: ۵۶۵۷۰۰

بورس امروز تعطیل است؟ / آخرین کارنامه بورس چطور بود؟

بورس امروز تعطیل است؟ / آخرین کارنامه بورس چطور بود؟

آیا بورس روز شنبه دوم مرداد ماه هم تعطیل است؟ در صورت تعطیلی بورس، اولین روز کاری آن پس از تعطیلات کی است؟ طبق آخرین اعلام اولین روز کاری بازار سهام در هفته جاری روز دوشنبه چهارم مرداد ماه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق آخرین اعلام اولین روز کاری بازار سهام در هفته جاری روز دوشنبه چهارم مرداد ماه است.

هفته اخیر در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود و بدین ترتیب اولین روز فعالیت بورس پس از تعطیلات روز دوشنبه هفته آینده یعنی چهارم مرداد ماه خواهد بود.

اما آخرین کارنامه هفتگی بورس چطور بود؟

در پایان معاملات آخرین هفته تیر ۱۴۰۰ بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۰٫۴۴ درصدی و ورود به کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزارتایی به کار خود خاتمه داد. البته این هفته تحت تاثیر تعطیلی شش روزه تهران قرار گرفت و تنها سه روز معاملاتی داشت. با این حال در همین مدت شاخص کل هم‌وزن هم روندی صعودی داشت و ۰٫۳۶ درصد افزایش یافت.

در سه روز معاملاتی این هفته ارزش معاملات بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان بود. رقمی که معادل میانگین معاملات روزانه ۵٫۷ هزار میلیارد تومانی است. شاخص کل بورس در حالی در سطح یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد که روز شنبه هم به این سطح رسیده بود.

در آخرین کارنامه ماهانه نیز بورس با رشد بیش از ۱۲ درصدی در صدر بهترین بازارها قرار گرفت.

برای آینده آن نیز کارشناسان در هفته جاری روند خوبی را پیش‌‎بینی می‌کنند. پیش‌بینی کارشناسان را در گزارش پیش‌بینی بورس اول مرداد ۱۴۰۰ بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوشنبه چهار مرداد هست اشتباه نوشتید

    • ناشناس

      تجارت نیوز از بس فکر منفی بافیه تاریخ رو هم قاطی کرده

  • ناشناس

    کارنامه بورس معدلش این چند سال بد نبوده ولی نمره انضباط هرسال تک آورده

  • ناشناس

    1…چرا خیلی از شرکت ها سود مردم رو به سجام نمیریزن اونم تو این اوضاع کرونا 2….سالهاست که خیلی ها سود سهاماشون رو ازبانک ها نگرفتن لطف کنید بریزید به سجامشون تو این اوضاع اقتصادی یک ریال هم یک ریاله واسه مردم3….چرا سهام عدالت به خیلی ها تعلق نگرفته کلا4….چرا سیمان بیارجمند راه نیوفتاده هنوز و تکلیف سهامداران که اقساط رو ندادن روشن نمیشه و میگن سهامدار نیستید