کد مطلب: ۵۷۸۲۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افت ۱۴ هزار واحدی شاخص کل / همه گروه‌ها اصلاح کردند

افت ۱۴ هزار واحدی شاخص کل / همه گروه‌ها اصلاح کردند

شاخص کل در پایان بازار با یک درصد افت در کانال یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با افت ۱۵ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد. شاخص کل در پایان بازار با یک درصد افت در کانال یک میلیون و ۵۲۳ هزر واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس در پایان بازار امروز به هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. امروز میدکو، فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی در بازار گذاشتند و علاوه بر این نمادها، عمده شاخص‌سازان هم جوی منفی را تا پایان بازار امروز داشتد.

بیشترین تراکنش امروز برای برکت، ولکار و شستا ثبت شد. همچنین وقفه معاملاتی در نمادهای کساپا، فروس و خوساز به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت اتفاق افتاد. برترین گروه‌های صنعتی هم فرآورده نفتی، خودرو فلزات اساسی بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۲۶۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۱۰۲ نماد و افت بیش از سه درصد ۲۵۳ نماد اتفاق افتاد.

اخبار مهم بورس امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

امروز اولین افشای زمین و ساختمان را وبهمن منتشر کرد. همچنین «حفاری» هم افزایش سرمایه خود را در دست اقدام قرار داده است افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته خواهد بود.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفت: بخشی از مردم علاقه‌مند هستند که سهام عدالت خودشان را به خانواده یا افراد مد نظر خود واگذار نمایند.

به طور مثال پدری تمام یا بخشی از سهام عدالت خود را به فرزند یا فرزندانش واگذار کند. اما باید گفت، این موضوع در فرآیند فعلی سهام عدالت در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر نیست.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام مگر هر روز بورس اصلاح بشود رساناهای میلیاردی صورت بگیره اینجوری که معلومه اصول همان اصول قبل است فقط روزهای ضررمان زوج و فرد شده

  • RZA2LUX

    اصلاحی در کار نیست
    فشار عرضه هست بجهت تامین مالی برای خرید دو عرضه اولیه
    اینها همه ماحصل دسته گل هایی هست که دولت محترم به آب میده و بازار رو زیر و رو میکنه

  • ناشناس

    این چطور اصلاحیه که بعضی از سهامها که تازه رشد شون
    شروع شده بود به دوماه پیش برگشتن یا بعضی سهامها اصلا اصلاح بهشون نخورده وهنوز در حال صعود هستند

    • ناشناس

      دوست عزیز بایستی سهم رو بر اساس بنیادش خرید اگه ملت آگاه باشن نبایستی هیچ وقت به عنوان مثال خودرویی زیانده رو بخرن پس خودروییها هنوز جای افت دارن می دونی چرا؟ چون اگه همین امروز شرکتو منحل کنن کلی زیان انباشته داره که بایستی از سرمایه اصلی شرکت کم بشه و چیزی واسه سهامدار نمیمونه

    • ناشناس

      شاید هم سهامداران بدهکار هم بشند باید بدهی شرکت را هم بدهند پس سهامش چند میارزه ؟ منفی چند تومن؟!
      بهرحال تا دیرنشده به حقوقی اگر یه روز خرید داشت بفروشید و با سهام بنیادی جابجا کنید
      بدتر اینکه اینجور سهام کل بورس را سرطانی کردند

    • ناشناس

      خزعبلات نگو. میدونی سایپا چند برابر زیان انباشته اش سرمایه داره؟

  • ناشناس

    دحاوی بهترین گزینه برای خرید تو این قیمتها هستش یکی از جا ماندگان بازاره و اصلاح زیادی از نظر زمانی و قیمتی داشته و تو کف قیمت حجم عالی خورده و امروز تو این بازار آخرین قیمت یک و نیم درصدبالای پایانی تمام کرد

    • ناشناس

      آشغالترین سهم

  • شاهماهی

    هر کسی که 6 کلاس هم سواد میداشت , میفهمید که بازار کنونی توان هضم عرضه اولیه آنهم دوتا دوتا با هم را ندارد .. چرا اینطور با اعصاب و روان مردم بازی میکنند ؟ .. لااقل از مشاورهای باسواد استفاده کنند ………..

  • محمد

    با توجه شرایط کنونی بازار سرمایه
    اصلاح و ریزش چرندیات محضه
    فقط سکاندار این بازار دولته
    یه هفته سبز ، سه هفته قرمز
    با این اوصاف ضررهای مالباخته های ۱۳۹۹ تا دوسال هم سربه سر نخواهد شد

  • محمود

    حرف مفت نزن کارشناس بیسواد تمام سهامداران خرد بدبخت شدند یک رو مثبت ده رو منفی باپایانی پر

  • ناشناس

    زمزمه های قیمت گذاری دستوری تو سیمان و فولاد شنیده میشه امروز نیکزاد چیزایی می گفت آخه انسان بایستی چند بار از یک سوراخ گزیده بشه

  • ناشناس

    شاخص 14 هزار افت نکرد 15هزار و 300 افت کرد

  • ناشناس

    با سلام و عرض ادب به بزرگواران بورس و تپکو
    باید عرض کنم که از بابت تپکو کلی ضرر کردیم و واقعا ضربه شدیدی بود برای قشر فقیر مثله من که زندگیمو خراب کرد و داغون شدیم رفت و حتی اگر چند برابر هم بشه دیگه ما حلاک شدیم .این چه مدیریتی که دارین آخه ؟به کی باید پناه برد ؟از کی باید قرض کرد ؟در حال سکته هستم و نصف جان شدیم