کد مطلب: ۵۷۹۷۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین اخبار نمادهای بورسی امروز ۲۲ شهریور / بورس امروز چگونه تمام شد؟

مهم‌ترین اخبار نمادهای بورسی امروز ۲۲ شهریور / بورس امروز چگونه تمام شد؟

امروز بازار سهام با ۱۴ هزار واحد منفی و حدود یک درصد افت در محدوده یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد قرار گرفت. مهم‌ترین اخبار نمادهای بورسی را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با ۱۴ هزار واحد منفی و حدود یک درصد افت در محدوده یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزنه هم امروز با تحرکات منفی به کار خود پایان داد و با شش هزار واحد منفی در محدوده ۴۴۴ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و این رقم نسبت به روز گذشته اندکی رشد را ثبت کرد. این در حالی است که بیشتر گروه‌های بازار امروز متعادل و منفی بودند.

شاخص‌سازان بازار امروز همگی در افت شاخص موثر بودند و بیشترین تاثیر را فملی، فارس و میدکو در شاخص کل گذاشتند. بیشترین حجم تراکنش هم برای سپید، برکت و شستا ثبت شد.

امروز ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به حدود چهار هزار و ۱۶۰میلیارد رسید. همچنین حدود ۴۱۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی و
رشد بیش از سه درصد ۶۷ نماد و افت بیش از سه درصد ۱۸۹نماد در بازار امروز اتفاق افتاد.

کدام نمادها امروز تعلیق یا متوقف شدند؟

امروز در بازارتوقف نماد (ثبهساز) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب اتفاق افتاد. همچنین (ختور) هم به علت افشای اطلاعات ب متوقف شد.

فرابورس هم در دقایق پایانی بازار امروز متوقف شد. در جریان معاملات امروز نمادهای بنیرو، اتکامح، ولیز و خنصیر بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شرکت توکاریل (توریل) جهت بررسی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران متوقف شد.

در مجامع بورسی‌ها چه گذشت؟

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه و صنعت غدیر به ازای هر سهم این شرکت سود نقدی ۱۱۴ تومان تقسیم شد.

با پیشنهاد هیات مدیره شرکت خوراک دام پارس در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت، افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی غدام به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تصویب شد.

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات افزایش سرمایه ۶۱۹ درصدی این شرکت به مبلغ ۶۱ میلیارد تومان تصویب شد.

غزر سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق‌العاده دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال گذشته دعوت کرد. این مجمع در روز سوم مهر ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

برای مطالعه بیشتر گزارش روش جدید عرضه اولیه: توزیع رانت یا افزایش جذابیت بورس؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس امروز با دلهره واسترس آغاز شد وبا یاس وناامیدی خاتمه یافت وباری دیگر نمک بر زخم سهامداران زیاندیده نهاد

    • ناشناس

      مخصوصا با عرضه اولیه به صندوق ها

  • ناشناس

    سلام دیگه بدتر از این نمیشه دستتون درد نکنه حقمونو گرفتیم پس چرا دیگران را متهم میکردید حالا این گوی و این میدان.

  • ناشناس

    در دو هفته اخیر بیشتر سهم ها ۲۰ درصد یا حتی بیشتر افت قیمت داشته اند ولی شاخص را باعددسازی نگه داشته اند تا برداشت پول از بورس به بهانه عرضه اولیه را لاپوشانی کنند.

    • ناشناس

      دقیقااااا

  • ناشناس

    به دادمان برسید بخوا تنها راهم خودکشی است بورس زندگیمو گرفت ازم

    • ناشناس

      الا برکت الله

  • محمدرضا

    دولت رئیسی باتوجه به قول های انتخاباتی بایداقدام وعمل سریع وبموقع انجام بده۱_ جلوگیری ازرانت ودزدی واضح بعضی ازحقوقی ها ۲- جلوگیری ازدستوری کردن بازار۳- چشم طمع نداشتن به بازاربورس جهت جایگزینی کسری بودجه ۴-نوسازی وبهینه سازی سامانه بورس وکارگزاری ها ودقت بیشترونظارت مداوم برروی اقدامات کارگزاری ها وکارکنان وروئسای سازمان بورس

  • ناشناس

    صد میلیون پارسال گذشته ام بورس الان 50 میلیون که پارسال این موقعه پراید 50 میلیون بود در حقیقت 2 تا پراید میشد که به قیمت الان 280 ملیون ولی الان توی کوره پول سوزی گیر کردیم و نمی دنم این 50 میلیون کی صفر میشه
    جالب ملاک سهم خوب بد نیست یه روز که پایان میاد همه میان پایین یک روز که بالا میره همه میرن بالا در هر صورت خیلی از سهم ها از قیمت آدامس هم پایین تر آمده و دلیش اینکه عده ای مدیر بی لیاقت اعتماد مردم را از بین بردند

    • ناشناس

      کجا پارسال این موقع پراید ۵۰ میلیون بود ؟ ببندین خالی کسی نیست که ببیندت که اصلا کی هستی . اصلا ۱۰۰ میلیون پول رو تو عمرت یکجا دیدی ؟ ?????????????????????????????????

    • ناشناس

      پارسال این موقع پراید ۱۰۵ تومن بود خالی بند

  • ناشناس

    اینم از این دولت با این شروع ؛ تا قبل از رای بورس یک روزه درست میشد خودرو دو روزه معیشت هم فوقش یک هفته کار داشت حالا برنامه چهارساله میدن برای خودرو همچین فاتحه بخونه که روزی صد بار روحانی رو یاد کنیم.