کد مطلب: ۴۷۲۰۳۹

ریزش شاخص بورس ادامه‌دار شد / خرید ۱۰ هزار میلیارد تومانی حقوقی‌ها

ریزش شاخص بورس ادامه‌دار شد / خرید 10 هزار میلیارد تومانی حقوقی‌ها

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران در حالی بیش از 3.2 درصد سقوط کرد که خرید حقوقی‌ها در کف قیمتی کاملا مشهود بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی 53 هزار واحد (3.2) درصدی و قرار گرفتن در کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز افتی 1.9 درصدی را به ثبت رساند.

در جریان معاملات امروز بیش از 974 هزار معامله در بورس انجام شد که طی آن بیش از 10 میلیارد سهم با ارزشی بالغ بر 13 هزار میلیارد تومان دادوستد شد. سه نماد فارس، شستا و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. در معاملات فرابورس نیز شاخص افتی 568 واحدی را تجربه کرد که سه نماد میدکو، مارون و کگهر تاثیرگذارترین نمادها در این افت بودند. ارزش معاملات امروز فرابورس نیز 2 هزار و 365 میلیارد تومان به ثبت رسید.

بازار سهم دوشنبه 3 مرداد

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را به پایان رساند که مهمترین اتفاق امروز خرید سنگین حقوقی‌ها در برخی نمادها در کف قیمتی بود که موجب شد صف‌های فروش بخشی از حجم خود را از دست بدهند. همچنین صف خرید شدن فملی در دقایق آخر بازار و نزدیک شدن قیمت پایانی نماد فولاد و وتجارت به صفر از دیگر اتفاقات امروز دقایق پایانی بورس بود. در پایان معاملات امروز بیش از 7 هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد تا رکوردی جدید در این زمینه به ثبت برسد.

1 3 51

در جریان معاملات امروز سه نماد شستا، شپنا و فولاد سه نمادی بودن که ارزش معاملات آنها بالای یکهزار میلیارد تومان بود. در میان گروه‌های صنعت نیز گروه فراورده‌های نفتی، چندرشته‌ای و فلزات اساسی همگی بالای 2 هزار و 345 میلیارد تومان معامله شدند. بانک‌ها و محصولات شیمیایی نیز دیگر گروه‌هایی بودند که ارزش معاملات آنها بالای یکهزار میلیارد تومان بود.

افت 3.3 درصدی شاخص کل امروز در حالی رخ داد که در دو هفته اخیر شاخص کل 23 درصد افت را تجربه کرده است ولی افت اکثر نمادها بالای 30 درصد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اصفهانی

    چرا اینقدر مینالید بین شما کسانی هستند که 200 درصد تو بورس سود بردند حالا برا 20 درصد ضرر به زمین وزمان بدو بیراه میگید مسئولین بورس بارها اعلام کردندن بدون علم وآگاهی مستقیم وارد بورس نشین شما فقط برای سودهای انچنانی رفتید تو بورس حالا میگید برای حمایت از دولت رفتید ما همه میدونیم ومیدونستیم که دولت ما برای مردم کار نمیکنه پس باید فکرش را میکردید قبل عید یه آپارتمان داشتم فروختم که یه جای دیگه بخرم همونزمان کسانی که سودهای کلان تو بورس برده بودند هجوم آوردند به بازار مسکن وباعث گرونیش شدند دیگه نتونستم بخرم امروز اون آپارتمان من 700 میلیون تومان رفته روش منم بی خونه شدم من تو بورس نیستم ولی میتونم با اطمینان بگم بورس دوباره تا چند وقت دیگه میره بالا اگه نیاز مبرم ندارید نفروشید چون باعث ریزش بیشتر میشه خودتون بیشتر ضرر میکنید اگه ضرر داشت حقوقیها نمیخریدند چون تجربشون از شما بیشتره ومیدونند چکار دارند میکنند موفق باشید

  • بیچاره

    معلم :پسر بورسو تعریف کن ؟دانش آموز: بورس موجودی است ناشناخته که گهکاه شبیه فرشته زیبا ومهربانی است که همه رو دور خودش جمع میکنه و گهکاه شبیه دایناسور زشت و بد جنسی است که همه از او فرار میکنند!!!!!!!!!!??????????

  • انسان

    من فقط اینو میدونم که کسانی که با پول ،بدون زحمت وکار درست،کار می‌کنند باعث بدبختی ضعیفا میشن ،طلا ،دلار،بورس،بیت کوین ،خرید چندتا چندتا خونه وماشین
    خدا از سر تقصیرات همه ما بگذره،دودش توچشمه هممون میره،

  • حسین

    سلام
    سوال اول
    ایا تعداد سهم هریک از شرکتهای زیر مجموعه دارا دوم بطور جداگانه مشخص است که بتوان با قیمت روز سهام ان شرکت و جمع گیری ان بتوان تصمیم گرفت که بسته دارا دوم پنج میلیون تومانی را بخریم بصرفه تر است
    یا
    مستقیم سهمهمان شرکت ها را بخریم .
    سوال دوم
    مشخصا تخفیف اعلام شده از چه مبنای قیمتی اعمال میشود
    قیمت روز پنجم شهریور
    یا
    اینطور که بعضا شنیده میشود
    میانگین قیمت در ماه گذشته
    از جوابگویی دوستان دارای صلاحیت قبلا سپاسگزارم.

  • میلاد

    فرارم از آدمهایی که صف میبندن اینجا هم از دستشون راحتی نداریم بابا بخدا بورس جای شماها نیست برید ببینید کجا قند و شکر و روغن و گوشت یخی و پراید میدن سریع برین بگیرید.سریع بفروشید از همون راهی هم که اومدید برگردید همین شما هستید که باعث آشوب تو هر بازاری میشید.برید طلا بخرید برید دلار بخرید کیفشو کنید.فقط سریعتر برید از این بازار بیرون .طرف ماه پیش برای اولین بار اومده تو بورس خرید کرده الانم داره با 25 درصد ضرر میفروشه شاکی هم هست که چرا سود نکرده.
    فکر کرده بورس مثل سپرده بانکی ماه به ماه باید سود بریزه تو جیبش.خوش اومدی

  • ناشناس

    نوش جون حقوقی. البته مدیراش پول خودشون تیست که .پول از طرف هر کی دود شه قابل قبوله.معنی حمایت ،حمایتذتولید نیست که شرکتا سود دهی شون فقط شاخصه.وزیرش توکارتولید نیست که پول ملتو گذاشته زیر شاخص تیلویزیون میگه شاخص ۱۶۰۰ بر میگرده بدا به حال ما که قمار باز شدیم وبا همکاری هم با وزیر وبانک ریال رو خوار کردیم.وبه جای کار وتولید شدیم دلال.

  • ناشناس

    پول مردم رو جلوی خودش میبرن کسی هم صداش ور نمیاد
    بابا ولش کنید بیایید بیرون
    فرار از بورس?

  • ناشناس

    ماکه ازبورس سردرنمیاریمو توبورس هم نیستیم ولی از سودهای کلانش خبررسید الان دارین ضررمیکنین اهو ناله میکنین پس دامدارای بیچاره که بخاتر این بورس کسی نیست گوسفنداشونوبخره وباضررمیدن دست دلالا ازاوناخبر دارین مردم هرچی سرمایه دارن ریختن توی بورس کسی جای دیکه سرمایه گزاری نمیکنه شاید بورس ریزش کنه یکم حال دامدارای بیچاره خوب بشه

  • ناشناس

    من دقیقا از وقتی اومدم تا الان ۲۳% ضرر خورده پولم ولی 1 ریالشم دست نکردم و نمیکنم وقتی از یه ضرر 20% بخوای بترسی واقعا وارد بورس نشین در کل فرقی هم نمیکنه پولتون تو بانک هم بزارید هی بی ارزش میشه هر روز پس بزارید بمونه تو بورس شاید فرجی بشه واستون

  • حسین

    این بورس دیگر درست نمی شود چون تمام انهایی که در این امر دخالت دارند از جمله رییس بورس وزیر امور اقتصادی رییس کل بانک مرکزی و…. همگی با این برنامه شروع کردن تا تبلیقات و بالا رفتن مدت کوتاه هر سهم ملت را به سمت بورس بکشانند و سرمایه های انها را از دستشان بیرون بیاورند تا بودجه را تکمیل کنند و کارشان درست شد و حالا هر روز سهام در حال ریزش است تا بقیه سرمایه سهامداران سوخت شود و به حساب انها برود و سهامداران مال باخته سکته کنند و نا بود شوند.