خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۹۷۶۱

حاشیه‌های امروز بورس ۶ بهمن ۹۹ / افزایش تقاضا در شاخص‌سازان، شاخص کل را مثبت کرد

حاشیه‌های امروز بورس ۶ بهمن ۹۹ / افزایش تقاضا در شاخص‌سازان، شاخص کل را مثبت کرد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس که در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات افتی ۱۳ هزار واحدی را تجربه کرده بود در نهایت با بیش از ۱۲۰۰ واحد رشد به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس در حالی با رشدی ۱۲۰۰ واحدی به کار خود پایان داد که در نیم ساعت نخست با افتی ۱۳ هزار واحدی مواجه شده بود.

با وجود بازگشت شاخص کل به روند صعودی، شاخص کل هم‌وزن بیش از یک درصد افت داشت.

در معاملات امروز بازار سهام بیش از یک میلیون و ۱۷۵ هزار معامله انجام شد که طی آن ارزش معاملات بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید. با توجه به معاملات امروز فرابورس نیز کل ارزش معاملات خرد به ۱۱ هزار و ۴۶۱ میلیون تومان رسید.

در معاملات امروز که با بازگشت نمادهای شاخص‌ساز به صف خرید همراه بود، اکثر نمادهای کوچکتر منفی بودند تا شاخص کل هم‌وزن بیش از یک درصد افت کند.

سه گروه خودرو، چند رشته‌ای و همچنین فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. شستا، فولاد و وغدیر نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورسی بودند.

حواشی امروز بورس را در این ویدئو مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • باران

    در فارس من از کد 51411 در اعتراض به نوسان گیری و خسته کردن سهامدار و از رونق انداختن بورس حمایت حداکثری کنید و نشر دهید. در سایت سهامیاب هم نشر دهید.

  • ناشناس

    شاخص سازها دستوری مثبتن

  • ناشناس

    بورس در کوتاه مدت بسته به قیمت دلاره ..دلار هم بستگی به مذاکرات داره..مذاکرات هم برای روحانی ممنوع شده …دیگه برو تا آخر..

    • ناشناس

      روحانی مذاکره کرده اونم چندسال چی گیرمون اومد؟

  • تحلیل گر

    موضوع سهم “پالایش یکم” است، قیمت سهم به ۵ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش می‌یابد و سپس ۶۰ درصد بر قیمت اضافه می‌کنند اسم اینکار را چه می‌توان قرار داد.

  • تحلیل گر

    دولت توی بورس
    برای زیان و سرکاری سرمایه مردم شروع کرده (((( به شعبد بازی ))))
    حقوقی عرضه نکن
    معاملات کنسل می کنه
    نماد می بنده به بهانه هایی توی باز خوب باز می کنه.
    موتور ربات توی سهم شپنا روشن کردند صف میلیاردی درست می کنند فیک . الی اخر
    سرمایه و زیان سهامداران و
    خلاصه همه سر کاریم

    • ناشناس

      شما با رشد بورس مشکل داری؟؟
      احتمال زیاد سهامدار نیستی وگرنه از بهبود قوانین و نظارت دقیق‌تر خوشحال میشدی

    • ناشناس

      بزرگوار حتی اگه مخالف بورس هم باشه هرکی هر حرفی میزنه که نباید یه برچسبی بهش زد حرفش رو بشنوید خوب درموردش فکر کنید اگه اشتباه میگه با ادب و منطقی پاسخش رو بدید شاید هم درست بگه

  • ققنوس

    متاسفانه حقوقی تمامی سهامها با هم هماهنگند. نماد بوعلی که عرضه اولیه هست طوری ریخت که همزمان با شروع رشد شاخص به کف رسید. همزمان با رشد کل بورس،سه روز مثبت بود و روز سوم که شنبه بود حقوقی به صورت وحشتناک، 12میلیون سهم تو مثبت 5فروخت. از دیروز یکشنبه دوباره سهم منفی5 شد. امروز هم منفی5. یعنی حقوقی به عرضه اولیه های جدید هم رحم نمی کنه.سهمی که چهل روزه عرضه شده، اسیر بازی حقوقی شده. متأسفم.

  • کارگر اخراجی

    هفت ماهه تو بورسم، سهامداری هم کردم، ولی تهش فقط ضرر.وقتی بنده با سهامداری نه تنها سود نمیکنم بلکه ضرر هم میدم و باید خدا خدا کنیم و منتظر باشیم ضررمون کم بشه. ترجیح میدم وارد سهمی بشم و اگه تو روز فقط یک درصد هم سود بگیرم بهتر از سهامداریه با ضرر.دیروز با ریزش سهمهام،با ضرر ردشون کردم و نقد شدم.امروز شاروم رو تو منفی 5خریدم و تو صفر فروختم و 4درصد سود گرفتم. بیش از سه میلیون.اگر سهمی رو تو نمیبرن کافیه فقط تا منفی 2.5برسه،یک میلیون سود میکنم. هر چی رشد سهم بیشتر بشه بیشتر سود میکنم، اگه چند بار انجام بدم باز بیشتر سود میبرم.از این به بعد تو بورس کثیف همین کار رو میکنم. تو بورسی که حقوقیها به گند کشیدند علی رغم میل باطنیم مجبورم نوسانگیری کنم. امروز اولین روزم بود. لطفا درک کنید و اهانت نکنید.

    • ناشناس

      همین شما ها هستین که نمیزارین بورس رشد کنه بعد راحت میاد میگه …….. واقعا که 😐 😐

    • ناشناس

      آخرش تو ی سهمی گیر میکنی که هر چی سود کردی رو پس میدی و با ضرر از بازار خارج میشی.

    • ناشناس

      خواب دیدی خیر باشه! گنده تراشم زیر نوسانگیری گو …ند
      نوسانات روزانه قاعده خاصی ندارن کاملا نوساناتش تصادفیه صد بار با همین روش معامله کن بعد
      می بینی زیان دادی فقط پول کارگزار دادی

    • ناشناس

      برادر تا این عمو و امثال اون با این نوسانگیری ناشیانه بخواد بفهمه چکار میکنه همه پولش رو بباد داده بورس رو هم به گند کشیده

    • کارگر اخراجی

      با هشتاد میلیون تومن بورس به گند کشیده میشه.

  • کارگر اخراجی

    من بدبخت فریب خوردم و صندوق پالایشی خریدم. هر روز فقط منفی میشد. دیدم سی درصد ضررم و کارشناسها ارزش سهم پالایشی رو پنج هزار تومن میدونند. برای جلوگیری از ضرر بیشتر، رو 6.5فروختم. باید رو چه حسابی نگه می داشتم. پولم دو ماه و نیم دست دولت بود آخرش با 13 درصد سود اونم آخر وقت باز شد و از فرداش فقط منفی شد. منم دیدم پولم داره آب میره هفته پیش فروختم.الان در مجموع 50درصد ضررم. الانم دیدم سهامداری فایده نداره، از صبح تا ظهر نوسانگیری میکنم و ظهر نقد میشم تا صبح روز بعد.از امروز شروع کردم.با سهامداری که نصف سهمم رفت، ببینم نوسانگیری چطوره.

    • ناشناس

      نوسان گیری آخر و عاقبت نداره. ممکنه چند باری سود خیلی کم گیرت بیاد ولی ی بار هم میشه بدجوری تو ی سهم گیر میفتی و میری تو صف فروش. تا بیایی به خودت بیایی هر چی سود کردی رو از دست میدی و ضرر هم میکنی. بهترین کار خرید سهام در کف قیمته و سهامداری تا یکی دو سال تا موقعی که با سود مناسب بفروشی.

    • کارگر اخراجی

      میدونم نوسانگیری خطرناکه. میدونم هم کار درستی نیست. ولی تو بازار کثیف بورس وقتی حقوقی و دولت دارند من سهامدار رو به اسم سهامداری بازی میدند خی چیکار کنم. شمایی که میگی تو کف بخر. بپیوند رو خریدم رفت 10 درصد زیر کف.بعدشم تو منفی 5 سهامی رو میخرم که صف سنگین نباشه و روزهای قبل نوسان قابل توجه داشته باشه.اگه یکی دو درصد هم سود داد میفروشم.امروز با شاروم همین کار رو کردم 4 درصد داد. قاصدک فعالیت سالم تو بورس بود، ولی تو لجنکده بورس، وقتی با سهامداری ضرر دادم، یه هفته لااقل نوسانگیری و خرید تو منفی5 رو امتحان کنم.

  • ناشناس

    برای جبران ضررها به ده درصدی ها روی بیاریم، تحلیل شخصی
    دارا و پالایش تا شاخص ۱۷۰۰

  • ناشناس

    اگر میتونید پالایشی و دارا یکم بخرید.البته خریدش سخته صف خریده،ولی سعیتونو بکنید.توی یک هفته پنجاه درصد سود میده