کد مطلب: ۵۶۸۱۸۸

تائید اعتبارنامه رئیسی

تائید اعتبارنامه رئیسی

اعتبارنامه، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور سیزدهم در جلسه اخیر شورای نگهبان امضا و به حضور رهبری تقدیم شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، در توئیتی نوشت:

اعتبارنامه رییس جمهور منتخب در جلسه اخیر شورای نگهبان امضا و به حضور رهبری تقدیم شد ( برنا ).

photo 2021 08 02 11 05 56

زمان مراسم تنفیذ؛ سه شنبه ۱۲ مرداد

به گزارش تجارت‌نیوز ، مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی بصورت زنده پخش می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و ایراد سخن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد ( ایسنا )

زمان دقیق مراسم تحلیف رئیسی

ابراهیم رضایی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درباره برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم بحث و تبادل صورت گرفت و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شد.

وی بیان کرد: براساس مباحث مطروحه از مقامات و روسای جمهور کشورهای خارجی برای حضور در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی دعوت به عمل آمده و بسیاری از آنان اعلام آمادگی کردند که در این مراسم حضور یابند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی از مقامات داخلی هم قرار است در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم حضور یابند اما به دلیل شرایط کرونایی قطعا محدودیت‌هایی در تعداد مهمانان مراسم تحلیف رئیسی وجود خواهد داشت.

رضایی درباره زمان برگزاری مراسم تحلیف گفت: طبق مباحثی که در این جلسه مطرح شد، قرار است مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جهت آماده‌سازی مراسم تحلیف جلسه علنی ندارد ( مهر ).

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم حداقل با تعویض دولت اینترنت دوباره درست بشه تا اعتماد مردم‌ جلب بشه. مردم تو این شرایط کرونا تنها تفریحشون اینترنته. الان هم پهنای باند کم شده و پینگ برای بازی های آنلاین که یه سری طرفدارای خودشو داره.

    • ناشناس

      خوش به حالت که پولدار و بی درد هستی و نمی دانی اوقات فراغت چگونه سپری کنی مردم گرفتارند مشکل معیشتی دارند تو می خواهی اینترنت فراهم شود بازی کنی؟ ای خداااااااااااااااااا

    • ناشناس

      برات متاسفم که فقط برای تفریح چه آرزوهای بچه گانه ای داری اینا همشون از یک جنس هستن فقط ظاهرشون فرق می‌کنه مگه تو این چهل و دو سال وضعیت بهتر شده یا کدومشون بفکر مردم بودن

    • ناشناس

      توهم توطئه داری عزیز دل!!!
      احتمالا از جمله “همش کار خودشونه” زیاد استفاده میکنی 🙂

  • ناشناس

    از این به بعد با اخبار حسن روحانی همچنان همراه خواهیم بود اما از نحوه محاکمه او و وزرایش

  • ناشناس

    همون کاسه همون بازار بازم پولدارها پولدارتر نیازمندانتر میشه

    • ناشناس

      اول ببین بعد تخریب کن
      هنوز شروع نشده چی می گی؟!؟