کد مطلب: ۶۰۶۳۵۰

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات

گروه خودروسازی ایران خودرو جدیدترین طرح تبدیل حواله های مربوط به پیش فروش طرح های گذشته به سایر محصولاتی که موجود هستند ویژه آذر ماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گروه خودروسازی ایران خودرو جدیدترین طرح تبدیل حواله های مربوط به پیش فروش طرح های گذشته به سایر محصولاتی که موجود هستند ویژه آذر ماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعـلام مـی شـود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است. لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد. در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

زمان فعال سازی : ساعت ۱۱ روز شنبه مورخ : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

i7KscXtyYAz9A6fbCVCU0eq3X2YphJuFjCF6frSH

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جایی که نتوانند تعهد را اجرا کنند و منجر به حضورشان است سریع طرح جایگزین میارند ، ماشاالله به هوشمندی مدیران ایران خودرو