کد مطلب: ۱۴۲۰۰۰

تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

علی اشرف افخمی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت دهم تیر ماه روز صنعت و معدن پیامی صادر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:

اقدامات درخور تحسین دولت تدبیر و امید در عرصه تصمیم‌گیری کلان اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی و هم‌زمان با اجرایی‌شدن برجام، بخش صنعت و معدن کشورمان را وارد مرحله ویژه‌ای کرد.

درواقع با پایان یافتن دوران تحریم -که روند توسعه صنعتی کشورمان و همگامی با بازارهای بین‌المللی را با کندی روبه‌رو کرده بود- توسعه صنعتی کشور توانست، به‌ویژه در بخش صنایع بزرگ و زیربنایی شتاب مناسب گرفته و هماهنگ و همگام با صنایع کوچک و متوسط راه خود را برای تولید، ایجاد اشتعال و خروج از رکود باز نماید.

در این میان بانک صنعت و معدن نیز به عنوان تنها بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش صنعت و معدن کشور در سال‌های تحریم، طرح‌های بزرگ فولادی، سیمانی، پتروشیمی و نیروگاهی را که از مبانی توسعه پایدار و بالنده محسوب می‌شوند، تامین مالی کرده و بعضی از آن‌ها را به بهره‌برداری رسانده است.

همگام با این حرکت، با شناختن ظرفیت‌های منطقه‌ای و تامین مالی طرح‌های کوچک و زودبازده که نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارند و همچنین ایجاد معاونت بانکی صنایع کوچک و متوسط، توجه خود را به این بخش از صنایع نیز به اثبات رسانده است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیز که رکن اصلی اقتصاد کشور بوده و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارد، از اهداف اساسی است که بانک صنعت و معدن در تدوین برنامه‌های خود به آن نگاهی ویژه داشته و با تقویت هسته‌های اساسی توسعه، نظیر تامین مالی صنایع مادر و بالادستی و فن‌آوری‌های نوین و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی برای دست‌یابی به اقتصاد درون‌زا و مستقل در مسیر آن گام برمی‌دارد.

انتخاب روز دهم تیر ماه به نام روز صنعت و معدن نشان‌دهنده اهمیت بخش صنعت و معدن در اقتصاد کشور ماست و فرصتی است که در هر سال، به بازبینی راه طی کرده و بررسی برنامه‌هایمان در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای کشور بپردازیم.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران، کارآفرینان کشور و هم‌چنین همکارانم در بانک صنعت و معدن که با تلاش شبانه‌روزی نقش مهم و اساسی در تامین مالی پروژه‌های صنعتی کشور دارند؛ تبریک عرض نموده و امیدوارم همانند گذشته با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم جایگاه شایسته خود را در توسعه صنعتی کشور بهبود بخشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.