کد مطلب: ۵۰۰۶۱۹

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

تحلیل بورس امروز / چرا بورس درجا می‌زند؟

تحلیل بورس امروز / چرا بورس درجا می‌زند؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه باعث روند نزولی شاخص کل شد ولی در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش یافت و بازار سهام به رنج مثبت بازگشت. اما بورس در ادامه چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام بعد از رشد 300 هزار واحدی دچار فرایندی نوسانی و ریزشی شده است و پیش‌بینی می‌شود رشد بازار سهام از اواسط دی ماه شروع می‌شود. روند بازار سهام چگونه خواهد بود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار سهام گفت: بازار به جایی رسیده است که ریزش جدی منطقی نیست و توان رشد شارپی را نیز ندارد و به نظرم در آینده بازار به این درک خواهد رسید اما تنها ترس بازار سهام فعلا از ریزش قیمت دلار است و به نظر می‌رسد که تمام بازارها از جمله بازار سرمایه در بلاتکلیفی وضعیت آینده سیاست خارجی به سر می‌برند و فعلا باید برای تعیین تکلیف دلار صبر کنیم.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بازار سهام گفت: در مجموع اگر شاخص به یک میلیون و 530 هزار واحد برسد روند رو به بالا و اگر یک میلیون و 400 هزار واحد پایین‌تر بروند روند رو به پایین خواهد بود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شتاب زده نظر ندین

    این وضعیت بازار فقط فرصت برای تبدیل به سهام خوب است حتی اگر در سهمی در ضرر باشین.مثلا من امروز سهم خزامیای خودم رو با 60 درصد ضرر فروختم و تبدیل کردم به سهم بانک دی چون افزایش سرمایه 3900درصدی دارد یا مثلا سهم فاذر را با مطالعه کدال ،چندی پیش خریدم که امروز افزایش سرمایه1900درصدی اش تایید شد.
    پس با کمی مطالعه و سرمایه گذاری و تبدیل به سهام ارزشمند می توانید در این بازار به اصطلاح سهامداران شتابزده و مضطرب ،داغون، سود خوبی ببرین.
    خیرپیش

  • ناشناس

    واقعا نمیدونین چرا منفی میشه چون حقوقی ها با کد حقیقی ها و سهامدارای عمده اول صبح تو منفی چهار و پنج میخرن و تو صفر تابلو ویا مثبت میفروشن منه تازه کار میدونم انوقت شماها اینو نمیدونین

  • ناشناس

    همه باید از بورس بیان بیرون و هیچ سهمی نخرند تا هیچ کس و هیچ سازمانی نتونه دزدی کنه، پولاتون رو بزارید بانک مطمئن تره

  • محسن

    هزاااار ماشاالله داره خوب منفی میخوره سهم هامون . کجا در جا میزنه کارشناس عزیز!!!!!
    چرا نا شکری؟؟؟
    سهام دارا نا شکری نکنید. پولاتون دست دولت جاش امنه!!!!
    خوب بود حالا پولا رو بهتون داده بودن و خرج ش میکردید و تموم ش میکردید!!!!!؟؟؟
    دولت به فکرتونه

  • ناشناس

    خدایا ما دادمون به هیچ جا نمیرسه خودت حقمونو ازین نامردا بگیر چطور این پولا ازگلوتون میره پایین وام گرفتیم قسطشو نمیتونیم بدیم به????

  • محمد

    آقا یکبار هم که شده بیاییم خودمون یه کاری کنیم شاید جواب داد چرا….ما مردم‌و سهامداران خرد همش داریم از حقوقی روی می خوریم و ضرر میدهیم‌بدون اینکه آنها دلسوزی کنند یا هوای سهامداران خرد را داشته باشند
    …پس یکبار هم که شده بخدا ما که این همه ضرر میکنیم چند روز نرویم صف فروش ….ببینید ضررش کمتر از فروش هست یا نه …..حقوقی میماند و ……بگو

  • ممدشون

    خخخ 3000هزارواحد فقط رفته بالا وگرنه همه سهما تومنفین دقیقا کدوم سهم مثبت بوده!؟

  • علیرضا

    به نظر من تنها کاری که می شود کرد این هست در کف و نزدیک حمایت ها در صورت مساعد بودن شرایط حجم و تایید احتمال صعود خرید کرد و در نزدیک مقاومت ها سیو سود حداقل میشه امید داشت تا 65% احتمال سود هست و نباید روی هیچ سهمی تعصب داشت

    • ناشناس

      واقعیت را فرمودی دوستان اگه عمل کنند ضرر نمی کنید با تشکر مسیح الله رمضانخانی

  • کندال

    آنهایی که وعده آینده را می دهند که شرایط نرمال می شود در آینده!بیشتر مردم عادی را دچار ضرر می کنند.ایجاد ترس به سود مردم خواهد بود و به ضرر حقوقی ها!این بازار تحلیل ندارد لطفا به سابقه و تحصیلات و دانشتان اعتماد نکنید!همه نشانه ها گویای کسری شدید دولت می باشد.پس اگر سودی باشد به صد روش که حتی خوابش را ندیده اید ، اون سود را مال خودشان می کنندوجیبمان را می زنند!

  • حسن

    ببینید شما اگر طلا یازمین بخرید میندازید یه گوشه باشه ،برا سهام هم ،همین دید را داشته باشید،تو این شرایطی که بوجود آوردن چاره ای جز صبر ندارید ،یکسال دیگه همین سهمی را که باضرر فروختید را نگاه کنیداون وقت حسرتش را میخورید،این تجربه خود من هست