کد مطلب: ۴۹۳۴۴۹

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

روند صعودی شاخص کل بازمی‌گردد؟

روند صعودی شاخص کل بازمی‌گردد؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر شد و شاخص کل حدود 1/5 درصد ریزش کرد. اما آیا روند صعودی شاخص کل بازمی‌گردد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، عرضه در بازار سهام امروز باعث ریزش شاخص کل شد، اما آیا در ادامه معاملات بازار سهام صف‌های فروش جمع می‌شوند؟

محمد اصولیان، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل نزولی شدن بورس گفت: به نظر می‌رسد هنوز ترس و بی‌اعتمادی در بازار سهام وجود دارد و بسیاری از سهامداران بعد از اینکه اندکی سود کردند سهام خود را می‌فروشند و عرضه در بورس زیاد می‌شود.

همچنین این کارشناس در رابطه با روزهای آینده هفته گفت: صف‌های فروش بازار سهام امروز در اداممه معاملات جمعآوری می‌شود و از فردا بازار سهام به تعادل و روند مثبت برمی‌گردد. همچنین چون دیگر بازارهای موازی جذابیت خود را از دست داده‌اند پول از بازار سهام خارج نمی‌شود و دوباره در بورس سرمایه‌کذاری می‌شود.

این کارشناس در پایان افزود: شاخص کل تا انتهای هفته رشد خواهد کرد و تقاضا در بازار سهام وجود دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کارشناس عزیز وقتی که حقوقی سهم بعد از ریزش 70 درصد سهم را حمایت نمی کنه و فقط داره نوسان گیری می کنه مردم چیکار کنند چشمشون ترسیده تا ترس مردم نریزه وضع به همین منوال خواهد بود من از دولت عاجزانه درخواست دارم پولی که از بورس برداشت کرده را بر گرداند!

  • ناشناس

    چرا تیتر عصرت رو نمیذاری مردم بدونن . آیا این منفیها تمامی دارد؟

  • ناشناس

    حرفهای کارشناس درست است مکربازدولت نیازبه بودجه داشته باشد اگرسهام مجددپائین امدمشخصه مجدددولت ازسهام مردم سو، استفاده کرده وگرنه لزوم به پائین امدن نیست اهن مس لاستیک همه چیزی قیمتش به اوج رسیدچکونه سهام پائین بیایدوقتی قیمت ماشین بالارفته چکونه سهامش بایدپائین بیاید

  • ناشناس

    آقا اینها فریب هستند دیروز امروز حقوقی ها عرضه می کنند و حقیقی بینوا میخرد تا دوباره به کف 1200برسانند و دوباره بخرند و بورس را مثبت بکنند ؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    دولتی که اصلا نداریم میخواد باز برای یارانه صد تومانی از بورس استفاده کنه با اطمینان میگم تا یک ماه بورس مثبت وس

  • ققنوس

    متاسفانه امروز عرضه در بازار سرمایه بیشتر از سوی حقوقی ها بود بنظر میرسد کاهش شاخص بعنوان یک هدف تعریف شده بود و دستور این بود که پرچم شاخص در روز جاری به پایین کشیده شود

  • S.m

    از پالایشی یکم چه خبر؟!

  • رضا .کارشناس

    سلام به حقیقی ها ..دوستان حتی یک سهم نفروشید..دیگه نوبت شماس حقوقیا رو بچزونید..

  • خدمت گذار

    سلاممهم فوری
    بازار سرمایه چشم انداز رو به رشدی دارد به طوری که شاخص رشد بزرگی را در آینده شاهد خواهد بود؛ به نحوی که اصلاح اخیر در آن گم می‌شود.
    سهم شپنا اولین لیدر خواهد بود

  • ناشناس

    سلام دوستان کسی از حق تقدم حکشتی ح ،چیزی میدونه،لطفا بگه من دهنم صاف شده الان مدتی متوقف سهم حکشتیح ،نمیدونم ب کی بگم پولم بلوکه شده ،هیچ کسی جواب نمیده ،پزیره نویسی تمام شده بفروش رفته سهم ک حق تقدمش ندادم ۱۰۰تومن ،نمیدونم کسی می‌تونه راهنمایی بکنین ممنون از شما