کد مطلب: ۵۰۲۶۷۵

پاسخ کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز

چرا بورس مثبت نمی‌شود؟

چرا بورس مثبت نمی‌شود؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که سیگنال‌های مثبتی به بازار سهام رسیده بود اما عرضه در نمادهای بنیادین باعث ریزش بیش از 1/5 درصدی شاخص کل شد، چرا بورس مثبت نمی‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل یک میلیون و 430 هزار واحد محدوده مهمی برای بازار سهام است اما در جریان معاملات امروز بازار سهام فشار عرضه باعث شد شاخص کل این محدوده را از دست بدهد، با این وجود بورس در ادامه چه می‌شود؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با ادامه روند بازار سهام گفت: دو سناریو برای آینده کوتاه‌مدت بورس وجود دارد، اگر شاخص کل از عدد یک میلیون و 430 هزار واحد عبور کند و معاملات چند روزی بالای این عدد ادامه داشته باشد می‌توان انتظار رشد 100 هزار واحدی در کوتاه‌مدت داشت اما اگر شاخص کل از عدد یک میلیون و 380 هزار واحد پایین‌تر برود احتمالا حدود 100 هزار واحد ریزش را در پیش داریم.

این کارشناس در رابطه با دلیل بی‌توجهی بازار سهام به سیگنال‌های مثبت گفت: اخبار و سیگنال‌های مثبت و حتی رشد قیمت‌های جهانی به دلیل عدم وجود پول در بازار سهام تاثیر چندانی ندارد. همانگونه که در برخی مواقع اخبار و سیگنال‌های منفی به دلیل وجود پول در بازار سهام مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ر

    یعنی نمیدونی چرااینجوری شده یا خودتو زدی به اون راه تجارت نیوز یا میخای مخاطب جمع کنی

  • ناشناس

    من شش ماهه توبورسم ازاون روزی که من واردبورس شدم همش منفیه پولم نصف شده خدا ازتون نگذره

  • رضامشیری مقدم

    ممنوعیت و محدودیت فروش سهام تا ۳ روز بعداز خرید.
    بدین شکل ۹۰٪ نوسانگیریهای روزانه موجود ازبین خواهد رفت.از دولت محترم و سازمان محترم بورس تقاضا داریم چنانچه واقعآ واقعآ تصمیم به اصلاح و ساماندهی بازار سرمایه دارند به این حرکت جامه عمل بپوشانند در غیر اینصورت مشخص میشود که خودشان نیز ازین وضع موجود ناراضی نیستند .

  • Hamed

    سلام خداشاهده بورس شده الکی قمار خونه شده پولی ک میخواستم ماشینمو گاز سوز کنم ریختم تو بورس نابودم کرد خدا نگذره الهی از باعث و بانیاش

  • ناشناس

    بورس بالا و پایین داره
    فردا اوکی میشه هماهنگ کردیم

  • ناشناس

    عجب کارشناسی چ باهوش یا میره پایین یا بالا ی وقت ندزدنت ای کی یو ،نن جونت باید واسه این نبوغ و کارشناسیه دقیقت واست اسفند دود کنه ها

  • ناشناس

    مافیای بورس نمی گذارد بورس رشد کند و فقط دنبال نوسان گیری از سهامداران بدبخت هستند.بورس شبیه قمار خونه شده است.یک روز مثبت پنج و صفف خرید و روز دیگز منفی پنج و صف فروش

  • عباس همتی

    اینایی که ضرر کردن حقشونه مگه وقتی سود هاش بهت می رسید صدات در میشد؟ یا نکنه فکر میکردی گرگ وای استریت هستی؟

    • ناشناس

      بدبختی ما اینه که در بورس ما امکان اغلب توسط حقوقی ها هست ولی کشورهای غربی حتی رییس جمهور هم از فردای بورس بی خبر هست اینو گفتم که بفهمی

  • علی

    تیرماه وارد بورس شدم آینده ننگین بورس خبر نداشتم کل سرمایه ام وارد کردم حالا با 40درصد ضرر و زیان کارنشناسانتان گفتند صبر کنید حالا 6ماه صبر کردیم روز بروز ضررمون بیشتر شد.
    اگه نصف ضررم برگرده از بورس برای همیشه خداحافظی میکنم چون بورس جای اعتمادنیست خیانت به َسرمایه گذاران بدبخت میشه.

  • عبدالنادریانپی

    سلام ارزو بهترینها همه چیز خیلی بهتر میشه موفق باشید توبه من اعتماد بکنید