کد مطلب: ۴۹۴۶۶۰

تداوم کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

تداوم کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه آذر نیز روند نزولی خود را ادامه داد و قیمت دلار ‌در این هفته حدود 900 تومان کاهش یافت و بهای این ارز به رقم 24 هزار و 620 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته اول ماه آذر، 870 تومان کاهش یافت و پس از ورود به کانال 24 هزار تومانی با ثبت رقم 24 هزار و 750 تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز پنج شنبه افزایش یافت و در ادامه فعالیت بازار بهای ارز با نوسانات جزئی مواجه شد که سرانجام قیمت دلار به رقم 25 هزار و 950 تومان و قیمت یورو به 30 هزار و 800 تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز نرخ ارز در صرافی ملی حدود 400 تومان کاهش یافت و سرانجام پس از نوسانات متعدد، قیمت دلار به رقم 26 هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم 30 هزار و 800 تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته ثبات ماند که در ادامه فعالیت بازارها با کاهش مواجه شد و در پایان قیمت دلار به رقم 25 هزار و 900 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 30 هزار و 600 تومان رسید.

روز سه‌شنبه سایت صرافی ملی در ابتدای روز از دسترس خارج شد که پس از بازگشت این سایت نرخ ارز بیش از دو هزار تومان افزایش یافت و بر این اساس قیمت دلار به رقم 27 هزار و 100 تومان و قیمت یورو در رقم 32 هزار و 50 تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها با افت 100 تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم 27 هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم 31 هزار و 950 تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم 25 هزار و 620 تومان و قیمت یورو نیز در رقم 30 هزار و 300 تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.