کد مطلب: ۴۸۶۷۹۹

تست رایگان کرونا برای کارکنان مک‌دونالد

تست رایگان کرونا برای کارکنان مک‌دونالد

قرار است تمامی کارکنان رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد در فیلیپین از امکان تست کرونای رایگان بهره‌مند شوند تا به‌ این ‌ترتیب بخشی از برنامه دولت این کشور برای افزایش تعداد تست‌های کرونا عملیاتی شود.

تاکنون در فیلیپین بیش از چهار میلیون تست تشخیص ویروس کووید-۱۹ به‌عمل‌آمده است. کارگروه ملی مبارزه با ویروس کرونا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا ۱۴ اکتبر، فیلیپین دارای ۱۴۷ آزمایشگاه مجاز تشخیص کووید-۱۹ است که تست کووید-۱۹ را برای حدود ۲/۴ میلیون نفر انجام داده‌اند. در همین راستا، قرار است تمامی کارکنان رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد در فیلیپین از امکان تست کرونای رایگان بهره‌مند شوند تا به‌ این ‌ترتیب بخشی از برنامه دولت این کشور برای افزایش تعداد تست‌های کرونا عملیاتی شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از وب‌سایت مانیلا بولتن؛ وینس دیزون، معاون مجری ارشد این کارگروه بر اهمیت انجام تست کرونا هم‌زمان با بازگشایی کسب‌وکارها تاکید کرد؛ درحالی‌که مک‌دونالد و مجموعه ورزشی یارس در شهر پاسیگ نیز تست کرونا از کارکنان خود را آغاز کرده‌اند، نزدیک به ۲۰ هزار نفر از خدمه مک‌دونالد و مدیران این رستوران فست فود زنجیره‌ای قرار است از تست رایگان کووید-۱۹ برخوردار شوند که بخشی از برنامه دولت برای توسعه تعداد تست‌های کرونا است و شامل کارکنان صنعت خرده‌فروشی و مواد غذایی و دیگر کارکنان در بخش‌های مختلف می‌شود. کارلیتو گالوز، مجری ارشد برنامه اقدام ملی علیه کووید-۱۹ در فیلیپین از این رویداد ابراز خرسندی کرده است. این تست رایگان شامل افرادی می‌شود که در رستوران‌های مک‌دونالد و رستوران‌های تحت حق‌مالکیت این برند آمریکایی فعالیت می‌کنند.

دیزون در این‌باره می‌گوید: «هر زمان که بخش‌خصوصی چنین اقدامی را انجام می‌دهد، این به ما نشان می‌دهد که شاید واقعا راهی برای برون‌رفت از شرایط کنونی یا راهی برای زندگی با کووید-19 وجود دارد.»

کنت یانگ، مدیرعامل مک‌دونالد فیلیپین می‌گوید که این کمپین مک‌دونالد در راستای تعهد مداوم این شرکت در اولویت قرار دادن سلامت مشتریان و کارکنان خود است. او افزود: «در مک‌دونالد، نه‌تنها ایمنی غذا اولویت ما بوده است، بلکه این اولویت را برای افراد هم قائل هستیم. اگر کارکنان ما سلامت باشند، آن زمان مشتریان نیز سلامت می‌مانند. ما همواره در حال تقویت استانداردهای سیستم رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی خود هستیم و این پروژه نیز یک روش دیگر برای تقویت این روند است. ما باید ایمنی را حفظ کنیم، اما همچنین باید شرکت خود را نیز سرپا نگه ‌داریم؛ این هدف کنونی ما است.»

ساکنان شهر پاسیگ و استان ریزال از این کمپین تست پنج‌روزه بهره‌مند می‌شوند که البته از روز 16 اکتبر آغاز شده است و در 20 اکتبر نیز به پایان می‌رسد.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.